"Hadi ama Lucy hatırlamaya çalış"iç sesim benle iletişim kuruyordu."nasıl hatırlayacağım"kısık bir o kadar endişeli ses tonuyla."sadece olanları göz önünden geçir Lucy"konuşan iç sesime karşılık vererek"göz önünden geçire bileceğim bir şey hatırlamıyorum"."ama Lucy hafızanı zorlarsan olur"karşılık olarak"sen iç sesim olarak bana bunları nasıl söylüyorsun"korkulu ses tonuyla .cevap beklemeye başladım"Lucy ben senin iç sesin değilim."peki nesin sen"ürkmüş ses tonuyla yanıt verdi."Lucy ben senin katilinim"biraz şaşırmış olan Lucy"peki şu an benle neden konuşuyorsun"diyerek karşı taraftan cevap beklemeye başladı"küçük bir iyilik yaparak sana yaşamana şans veriyorum ama şartım var"bu sese karşılık"nedir"diyerek merakla bekleyen Lucye karşılık"sen beni yani katilini bulacaksın gün içersinde sana 3 ipucu vereceğim ve sadece 9 günün var"bunları anlamaya çalışan Lucy"peki benim yeniden insan olarak yaşamama neden nedir"beklemeye başlayan Lucy'e "insan olarak değil sadece insan gibi gözüken bir ruh olarak yaşayacaksın"gelen karşı tarafın sesine karşılık olarak"ben nerdeyim şu an"diyen Lucy'e "ölen insanların olduğu yerdesin "şaşıran Lucy "burası karanlık ve soğuk"dedi."1 saat sonra seni olduğun yerden çıkartacak iki kişi gelicek ve şu an sol kenarında telefon var"Bunu öğrenen Lucy telefonu eline aldı.
Bilinmeyen numara-sadece 3 ipucu hakın var bunları değerlendir bence.
Lucy-sen kimsin?
Bilinmeyen numara-seninle aynı cinsiyetde olan biri.
Lucy-katilim bir kadın olamaz.
Bilinmeyen numara-olmayacak bir şey yoktur Lucy.
Lucy(çevrimdışı)Korkutucu bir o kadar da merak edici bir seri 'ye hoş geldiniz.keyifli okumalar.🧛♀️🔪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°BEN SENİN KATİLİNİM°
Horrorbilinmeyen numara:hadi ama bu kadar zor değil. •Texting•