-1.Bölüm-

352 26 4
                                    

Medya:Manita😌
.
.
.
Cemrenin Anlatımı ile başlıyoruuuz
.
Şu tatlı bebeğe bakın! O benim,Cemre Solmaz.Yanımdaki kokmuş ve daha az tatlı olan bebek mi? En yakın arkadaşım Berke. Berke ile aynı gün,aynı saatte doğduk. Arkadaş lafı bile bulunmadan önce annelerimiz tanışırdı ne yalan söyliyim baya yakınlardı. Bizde Berkeyle ikiz gibi büyüdük ve hiç birbirimizden ayrılmadık. Liseden öncesini pek hatırlamıyorum ama hatırladığım bir şey var ki o da Berke ve ben küçüklükten beri birlikte dans ederiz. Özet geçeyim. Berkenin abisi Deniz bize sataşanları kovaladı. Yine de korunma vergisi ödedik.Dans etmeyi en sevdiğimiz yeri bulduk. Denizin ilk kavgasını izledim. O kazandı. Partide peri oldum. Berke her zamanki gibi garip bir kostüm giydi. Annemin hastalığını öğrendim. Onu ilk kez hastanede ziyarete gittim. Onu orada görmeye alışmaya çalıştım her ne kadar başarısız olsamda. Kim dans konusunda daha iyi diye tartıştık ben iyiyim çaktırmayın. Dondurma alıp aramızı düzelttik. Berkeyi dövdüğü için Deniz ile tartıştım. Bisikletimi tamir ettirerek barıştım hihi. Çok becerikli hiaa. Futbolu sevdiğimi anladım. Ve şuan 14 yaşındayım tadaaa. Neyse devam moda ikonu olmayı denedim. A evet artık futbolda iyiyim. İlk öpücüğümü Buğra ile denedim. Aramızdaki aşk değildi. Denizin git gide tatlılaşmasını izledim. Denizin başka bir kavgayı kazanmasını izledim. Anneme hoşçakal dedim. Söyleyecek çok şeyim vardı aslında. Ona Denizi anlattım. Denizin ilk kez motorsiklet sürmesini izledim inanın çok tatlıydı. 16 yaşındayıım veee Berkenin yeni arabasını kutladık. Kızların gerçekten kötü olabildiklerini gördüm. Denize hayran olduğumu anladım. Deniz hayranlığımdan kurtuldum hayır bi dakika kurtulamadım... Yaniiii sanırım bu kadar ha.

🐝BÖLÜM SONU🐝
.
.
'Seleme yavrular 🤝🏻

'Nassınız eyimisiniz?

'Kitap nasıl?

'Bir filmden esinlendim umarım linç yemem

'270 kelimecik kısa oldu tanıtım gibi düşünün
~Bb kıçını ıstırdıklarım👋🏿

Bazen Biz//CemCelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin