.
.
Şu anda ben. Berkenin'nin evinde yazın son anlarının tadını çıkarıyorum. Böyle anlarda her şeyin aynı kalmasını istiyorum. Telefona gelen bildirim sesi ile telefonumu elime aldım.
Cemre:"Deliii. Berkee Elif okuldaki herkese ne mesajı attı bil? Berke?"[nefes alarak söylüyo sakin swjdoz]
Berke:"Ceronimooo!!"
Cemre:"Oh hayır."
Berkenin havuza atlamasıyla sırılsıklam olmuştum.
Berke:"Çok iyiydi hee!"
Cemre:"Gel buraya otur. Yarın, okulun ilk günü."
Berke:"Eee??"
Cemre:"Öyle söyleyim dedim. Salak!"
diyip Berkenin kafasına vurdum. Hak etmişti!
Cemre:"Yaniii sonbahardaki bağış etkinliği için dans kulübü fikrimizi bekliyorlar. Bilmem farkında mısın ama bir fikir bulmalıyız." O sırada Denizin geldiğini gördüm. Ne düşündüğünüzü biliyorum Deniz çok,çok yakışıklı evet bencede. Ama Berke ve ben, bir takım arkadaşlık kuralları kurduk. Dokuz numaralı kuralı Berke buldu o kural şöyle diyor:"Kankanın akrabalarıyla birlikte olmak yok [kıçınızın üstüne oturun öyle bişey değil🌞] Bu Berke için çok önemli bir kural. Sanırım bir lise efsanesinin gölgesinde yaşamaktan kaynaklanıyor.
Deniz:"Hey Berke t-shirt'ümü[yüzde 95 yanlış ama takılmayın] gördün mü?
Berke:"Tabikii Salak. Bütün okul takımlarına girdim ya o müsabakalarda giyiyorum.
Berkenin söylediğine güldüldüm sonra Deniz seslendi.
Deniz:"Selam Cemoş.
Cemre:"Ne var Deniz?
Deniz:"Ne ara büyüdün yiaa DKDSKKZSKS.
Cemre:"Hey?
Berke:"Sen futbol kampındayken. Sanki büyüme hormonu falan almış gibi büyüdü. Ama hala kısa hee."
Cemre:"Berkee Dört numaralı kural. Lütfen!" Dört numaralı Kural: Kimseyle sırlarımızı paylaşmamak.
Ve evet söylediği şeye alınmıştım. Ne kadar aptalca olsada. Deniz:"Neyse Annem ve Babam Cuma gecesi evde olmayacak, yani parti 8'de. Salakları da çağırma."
Berke:"Buna sende dahil mi?" demesi ile suyu boylaması bir oldu. Eve gidip okul için hazırlanmaya başladım.
'okula geçiş yapıyoree'
Bir çocuğun bana bakmasıyla Berke nin dövmeye çalışması bir oldu. Neden yaptığını bende bilmiyorum bence hiç sorgulamasak daha iyi. Çalıştı demiştim değil mi çocuk berkenin bileğini kırıyordu. Taki Deniz gelene kadar.
Cemre:'' Deniz! Deniz dur! Yeter Deniz delirdin mi? "
Okul müdürü bey:" Üçünüz ofisime, derhal!"
Cemre:"Bende mi?"
Müdürün ofisine giderken Berkenin sesini duydum ve güldüm.
Berke:"Kavgalarımdan bile nasipleniyo yaa."
Denizi sorgularken o beni takmıyordu bile.
"Neden yaptın bunu?"
Deniz:"Berke'nin başı dertteydi. Hemde kimse bir kıza öyle davranmamalı. Özellikle o kız sensen." Ben ben mi ben ne alaka
"Ben mi?"
Deniz:"Evet. O serseri benim kız kardeşime yan gözle bakıyor ki bu çok iğrenç." Çocukluk aşkının seni iğrenç bulduğunu duymak hiç hoş değil. Müdür ve Denizin dövdüğü çocuk içeri girince Denizin ne bok yediğini daha net anladım.
Okul müdürü bey:"Küçük hanım ilk olarak. Rahatsız olduğunun farkındayım Ozanı cezalandırıcaz. (Cemreye bakan kişi ismi salladım)Ama Deniz'de cezalandırmamız gerek. Deniz ve sen yarın için uzaklaştırma aldın." Derin bir nefes aldığım gerçekten korkmuştum.
'Öğle yemeğine ışınlanıyoruz'
Masada tek başıma otururken birden bire onların gelmesi ile sıçradım.
.
.
.
🐢Özür dilerim geç attım🐢Merak edin sizce ne olucak?
🐢Bir sınır koyucam çünkü izlenme 40 ise vote 7 ve bu beni üzüyo
🐢 10 VOTE 5 YORUM YENİ BÖLÜÜM
Öptüm baaay🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bazen Biz//CemCel
Adventureİlk öpücüğümün,en yakın arkadaşımın abisiyle olacağını kim bile bilirdi. Bu da benim hikayem