Çıkalım..

970 100 125
                                    

Sakusa; annesine hemen geleceğini, tuvalete gideceğini söylemişti. Esen rüzgarla saçları havalanmış ve onları düzeltmişti.

Okulun içine girince, sağa dönmüş ve tuvaletin içine girmişti. Duyduğu hıçkırık sesiyle dudaklarını birbirine bastırmış ve yavaşça adımlarını seslerin geldiği yere yöneltmişti.

Kapıyı çalmış ancak karşılığında, sadece hıçkırık sesi almıştı. Seslenmiş ancak Atsumu, cevap vermemişti. Aslında ona kırgın değildi. Sadece..

Kıskanmıştı.

"Atsumu.. Çık da konuşalım, hadi."

Kafasını, Atsumu'nun olduğu kabinin kapısına dayamıştı.

"İstemiyorum."

Derin bir iç çekti Sakusa.

"Lütfen.."

Sadece Atsumu'nun burun çekişleri duyuluyordu. Kilidin açılma sesiyle, Sakusa geri çekilmiş ve kızaran gözlerle karşılaşmıştı.

Bi anlığına boşluğa düşer gibi olmuş, kendini toparlamış ve Atsumu'ya sarılmıştı. Atsumu'da bunu bekler gibi ellerini Sakusa'nın sırtına koymuş, kafasını omzuna gömmüştü.

İnce eller ise, ince ve naif beli kavramıştı. Sanki Sakusa'nın elleri, Atsumu'nun beli için var gibiydi.
İkisi, birbirlerini tamamlıyordu.

İkisi,birbirleri için yaratılmıştı.

Atsumu'nun, güzel ve eşsiz kokusu Sakusa'yı mest etmişti. Ondan biraz kısa olan çocuğun, saçlarını okşamış ve öpücükler bırakmıştı altın sarısı saçlara.

Atsumu, kıkırdamış ve geri çekilmişti. Yanaklarında Sakusa'nın elleri varken, ciddi olmak onun için zordu.

Sakusa, yüzünü Atsumu'ya yakınlaştırmış, burunlarını birbirine sürtmüştü. Atsumu, kıkırdamış ve yanaklarında ki ellerden tutmuştu.

"Özür dilerim.. Annemle konuşacağım."

Atsumu, gözlerini kaçırmış ve dudaklarını birbirine bastırmıştı. Her ne kadar dirensede, Sakusa'nın gözleri genç çocuğun dudaklarına kaymıştı.

"Hayır istemiyorum.."

Sakusa, göz devirmiş ve Atsumu'nun yanaklarına elleri ile bastırmıştı. Otomatik olarak, dudakları büzülmüş ve öne çıkmıştı.

Sakusa, yaklaşmış ve tam öpecekken kapının açılmasıyla geri çekilmişti. Bir şey anlamasınlar, Atsumu'nun gözünde bir şey varmış gibi davranışlardı.

Atsumu, kızardığı için Sakusa'ya bakmak istemiyordu. Ancak, bu küçük saçma 'rolü' yapmaları gerektiği için bakmak zorundaydı.

Gelen iki kişi, dışarı çıkınca Sakusa kapıya bakmış ve gittiklerinden emin olmuştu. Ani bir hareketle, Atsumu'nun yanağını kavramış ve öpmeye başlamıştı.

(Hadi bismillah... Çarpılacam.. ✌️Burdan sonrası smut gibi bir şey. Rahatsız olabilecekler okumasın. Teşekkürler, saygılar.)

ne ikizleri kardesim sensin o, sakuatsu. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin