14. Bölüm

728 28 21
                                    

Açıklama:Öncelikle bölümü çok geciktirdik biliyoruz ama derslerimiz yoğun malum OKUL hayatı. Ayrıca evlerimiz acayip yakın olmasına rağmen bazen ödevlerden yazamıyoruz bu yüzden bazen sevgili yazar arkadaşım üst kattan bana 'AAAAA' diye bağırıyor çok mağdurum ve bu arada Karina'ya karşı nefretimiz falan yok. Seungmin ve Han'a da öyle yanlış anlamayın ya da anlayın bize ne dimi yani...


Hyun-Min= Sizinle işimiz bitmedi.

Do-Ah= He he he...

^ Kızlar bahçeye çıkarlar fakat orada güvenlik görevlileri belirir yada onlar, adamları güvenlik görevlileri sanıyorlardı. Adamlar onlara yaklaşınca Hyun-Min'i tutmaya çalılırlar fakat Hyun-Min hızlıydı çantasından çıkardığı beyzbol sopasıyla adamın kafasına birkaç kez vurdu ve adam bayıldı. Ama Do-Ah bu kadar güçlü değildi. Diğer adam onu çoktan kaçırmıştı :(^

Do-Ah= HYUNNİE!!!

Hyun-Min=Do-Ah!!!!!

^Artık çok geçti. Do-Ah kaçırılmıştı. Hyun-Min kendini çok suçlu hissediyordu ama şu an bunu düşünmenin sırası değildi:( Hyunjin ve Minho'ya haber vermeliydi. Bu yüzden yine ışık hızıyla çocukların evine koştu.^

Hyun-Min=Çocuklaaaar!

Minho=Ne oldu? Ayrıca siz onların evinde değil miydiniz?? Do-Ah nerede? Sen niye orada değilsin?? Yani pardon gelme demiyorum ama sadece merak ettim.

Hyun-Min= Sen niye bu kadar çok soru soruyorsun? Bak şimdi, ben biraz Seungmin ve Han'ı dövmüş olabilirim. Hatta biraz fazla dövmüş olabilirim ama önemli olan o değil. DO-AH KAÇIRILDI!!!

Hyunjin= NEEE! Yani ne ! Kim kaçırdı???

Minho= DUR. Bunu ilk ben sormalıydım. Sözünü geri al. Yada alma DO-AH'ı hangi PİSLİK ŞEREFSİZ************** ******  ********* ******** ********** *************  ******** KAÇIRDI!!!!!!

Hyun-Min= Dur ya ben o kadar küfür duymadım hayatımda! Bakın ben de bilmiyorum. Ama hemen onları bulmalıyız yoksa ona bir şey yapabilirler! Ayrıca biz neden her dizideki gibi klişe bir şekilde odada aptalca hiçbir şey yapmadan duruyoruz? Çok sevgili yazarlar artık klişe sahne koymayın lütfen!

YAZARLAR= Tamam Hyun-Min apla. Ya da dur ya! Kızım sen bizim sayemizde konuşuyorsun! Seni biz yarattık! Sen anca adam döv zaten sonra git yakışıklı çocuklarla aşk yaşa biz burada ders çalışalım!

Hyun-Min= Tamam kızmayın!

Hyunjin= Sen kiminle konuşuyorsun kızım ya!

Hyun-Min= Ya siz boşverin polisi arasanıza! Ne o odun gibi duruyorsunuz!

Minho= Sen öbür dünyadayken biz aradık !

Hyunjin= Eee şimdi ne yapacağız?

Hyun-Min= O zaman KAVGA!

Minho= O zaman dans değil miydi o?

Hyun-Min= Boşver! Do-Ah'ı arayacağım ben.

Hyunjin= Hayır! Sana bir şey yapabilirler.

Hyun-Min= Telefondan mı? Hem benim için mi endişeleniyorsun?

Hyunjin= HAYIR! Ayrıca bazı şeylerin düşmanının bile başına gelsin istemezsin. Hem bu boyla sana her şeyi yapabilirler hem telefondan hem yüz yüze!

Minho=Yani?

Hyunjin= Yani ben arayacağım. ( Do-Ah'ı arar.)

Telefondakiler= Alo kimsin? Hyunjin diye isim mi olur ya!

Hyunjin= Do-Ah'a ne yaptınız! Ayrıca ismimden sana ne!

Telefondakiler= Do-Ah şu an elimizde! Onu almak istiyorsanız paramızı isteriz!

Hyunjin= Müjde mi lan bu!

Minho= Bırakın kızı lan!

Telefondakiler= Para!

Hyun-Min= Ya bırakın arkadaşımı! Parayla insan değiş-tokuş mu yapılır! Gerizekalılar! Bırakın onu ya! 

^O sırada kapı çalar. Minho kapıyı açar. Kapıyı açınca kapıda üç adam belirir.^

Hyun-Min= Ben onları tanıyorum!!!! Do-Ah'ı onlar kaçırdı!!!!

Minho= Ne istiyorsunuz??!!

ADAMLAR= Madem para vermiyorsunuz biz de sizi alırız.

Minho= Nasıl! Siz kapıda mıydınız? Bizi nereden buldunuz??

ADAMLAR= Do-Ah'a zorla söylettik. Daha doğrusu söylemedi biz de telefonunu aldık. Telefonuna adresi kaydetmiş gerizekalı. Her neyse bizimle geliyorsunuz.

Minho= Bizi öldürecekler. AAAAAAAAAAA! 

Hyunjin= HAAAYIR!!!!! Ben ölmek için çok gencim ayrıca çok yakışıklıyım! Olamaz ölemem, daha Hyun-Min'i gıcık etmem lazım!

Hyun-Min= Sussana annesinin karnından sadece yakışıklılık ve aptallık olarak çıkmış uzun insan bozuntusu!

Hyunjin= O nasıl hakaret kızım ya! 

Minho= Oha arabaya biz ne ara bindik lan!

Hyun-Min = Bilmiyorum ama kötü şeyler olacak gibi hissediyorum.

Hyunjin= Üç bölüm kurtulamayız biz bunlardan.

Minho= Bölüm derken?

Hyunjin= Hayat zaten hikaye gibi gözüken bir yalandan ibaret değil midir?

Hyun-Min= Oha çok iyi söz etkilendim.

Hyunjin= Seni hep böyle etkileyeceğim bebeğim.

Hyun-Min= ...

Minho=...

Hyunjin= Ben bunu sesli mi söyledim?

Minho=... 

Hyun-Min= ...

Hyunjin= Sıçtım!


EVEEEET BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER STAAAAA! BU BÖLÜMÜN YARISINI BEN YAZDIM YARISINI DİĞER YAZARIMIZ BU YÜZDEN ELİMİZ AYRI AYRI KOPTU YANİ AFERİN BİZE MALIZ BİZ NEYSE BAYYYYYY!!!!

Bad X Bad (Lee Know ve Hyunjin ile hayal et)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin