Evet, biz geldik! Umarım iyisinizdir. Ayrıca Güney Kore'de okulun birinci dönemi mart ayından temmuz ayına kadar, sonra 1 ay yaz tatilleri var, ikinci dönem eylül ayından şubat ayına kadar. aralık ayından ocak ayına kadar olan bir buçuk aylık bir kış tatilleri var ayrıca. Fakat kafa karışıklığı olmasın diye biz Türkiye eğitim sistemine daha yakın yapmaya çalıştık. Ama hikayenin Güney Kore'de geçtiğini biliyorsunuz zaten. Neyse, iyi okumalar!
^Hyun-Min, SuA'nın okul sitesine yüklediği videoyu açtı. Videoda SuA , Hyun-Min'in sınıfına gitmiş, bu da yetmezmiş gibi onun sırasına oturmuştu. SuA elinde tuttuğu kameraya bakış attıktan sonra konuşmaya başladı.^
SuA= Selam sevgili okulum! Öncelikle bu videoyu çekme sebebim çok sevgili öğrenci Hyun-Min. Kendisinin kim olduğunu bilirsiniz. Salak bir kız işte! Neyse, biliyorsunuz kendimden küçüklerle uğraşmayı severim. Bu senede onu kendime hedef olarak seçtim . Sebebi sizi ilgilendirmez. Okulumuz diğer okullardan farklı olarak 12 gün tatil verdi. Bende kimse okulda yokken geleyim dedim. Buradan Hyun-Min'e sesleniyorum; benden kork Hyun-Min! Mesajlarına istemediğim sürece cevap vermem! Bundan sonra düşmanımsın! Nedenini öğrenmene gerek yok, illa ki öğrenirsin. Ama sana kan kusturacağım! Okuldakiler, eğer bu videomun bir öğretmene veya müdüre gitmesine sebep olursanız veya Hyun-Min ile aramda olanlara karışırsanız emin olun ki en büyük sırlarınızı öğrenirim sonra bunu tüm okula yayarım! Okula döndüğümüz gün seninle uğraşmaya başlayacağım Hyun-Min. Ayrıca bilmeyenler için, Hyun-Min'in çantasını klozete ben soktum!
^SuA birden Hyun-Min'in sırasına bir şeyler çizmeye başladı. Sonra telefonunun kamerasını sıraya çevirdi. Sırada ' Öksüz Hyun-Min'in sırası. Oturanın annesi, babası tarafından öldürülür!' yazıyordu. SuA sonra kamerayı kendine çevirdi. Sonra kahkahalara boğuldu.^
SuA= Evet, bilgilendirdim sizi! Hyun-Min öksüz olduğunu daha ne kadar saklayacaktı acaba? Ayrıca bahsetmeden olmaz, Hyun-Min, bundan sonra beni tehtit edersen , beni birçok kez ararsan, ya da beni herhangi birine şikayet edersen, her gün yeni bir sırrını açığa çıkaracağım! Bu diğerleri için de geçerli.
^SuA bunu dedikten sonra video bitti. Hyun-Min ıslak gözleriyle videonun altındaki yorumlara baktı. Okuldaki öğrencilerin çoğu şöyle diyordu.^
Hyun-Min'in bu kadar sorunlu davranmasının sebebinin öksüz olması olduğuna yemin edebilirim.
Vay canına , annesini babası mı öldürmüş gerçekten? Ne kadar acıklı, onun yerinde olmak istemezdim.
Beni sevgilimin önünde rezil etmişti. Arkandayım SuA umarım onu alt edersin. Ölmesi çok iyi olurdu.
Niye Hyun-Min'e sataştı ki şimdi? Bad Girl olduğu için mi acaba?
Bunun sebebini çok merak ettim.
SuA ne yaptığını sanıyor? Hyun-Min ona ne yapmış olabilir? Bir de bizi de tehtit etmiş salak.
Hyun-Min hak etti. Bir de Hyunjin ile yakın , salak!
^Hyun-Min ağlamaya başladı. Ailesini yıllarca sır gibi saklamıştı. Şimdi salak bir kız ona sarmıştı. Hyun-Min ağlarken yanındaki yatakta yatan Hyunjin uyandı. Hyun-Min 'in ağladığını görünce şaşırdı.^
Hyunjin= İyi misin Hyun-Min?
^Hyun-Min ağlayarak ona baktı.^
Hyun-Min= Hayır. Şu an gerçekten çok kötüyüm Hyunjin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad X Bad (Lee Know ve Hyunjin ile hayal et)
Novela Juvenil"Erkeklerden nefret ediyorum. Annemi babam öldürdü. Ama sebebi iki oğlan ve bir kızdı..."