еп.3

44 4 2
                                    

Г. Т. Юнги
Веднага, като чух, че Джимин ще се самоубие се затичах към хълма. Може да съм се държал грубо с него, но има нещо, което не знаете за мен. Преди 5 години имах най-добър приятел е поне си мислех, че ми е приятел.Познавахме се от малки и винаги бяхме неразделни, докато дойде един ден, в който се превърнах в гей. Реших да му призная това, защото все пак нямахме тайни един от друг, но той просто ме остави, той ме предаде без да му мигне окото. Разказа на всички и те ми се подиграваха дори родителите ми разбраха и не искаха да имат такъв син като мен и се самоубиха.Не можах да изтърпя всичките тези подигравки и се превърнах в хомофоб от тогава се държа лошо с всички и всички се страхуват от мен, но ще променя това. Няма да се правя на човек който не съм. Колкото и да се опитвах да го крия аз всъщност съм влюбен в Джимин и ако си посегне заради мен няма да си го простя.
Стигнах до хълма и точно тогава Джимин щеше да скочи изтичах до него и го прегърнах силно. Имах чувството, че ако го оставя ще си отиде. Не исках това, исках да е до мен.
Аз:Джимин
Дж:...
Аз:обичам те-казах, като заревах на рамото му. Не бях плакал от години.
Дж:какво
Аз:обичам те... Със цялото си сърце, съжалявам, че се държат така с теб. Наистина много съжалявам. Моля те прости ми, моля те дай ми шанс да поправя грешката си-тогава заридах още по-силно.

Следва продължения
Съжалявам, ако има допуснати грешки

Влюбих се в човека, който ме мрази Where stories live. Discover now