အခန်း၁

5 0 0
                                    

1920 ဖြစ်ပ်မှန်သတင်း…….

“သတင်းတွေရမယ်…..သတင်းတွေရမယ်ဟေး…….ဖြစ်ရပ်မှန်သတ်သေမှုတဲ့နော်…….ဂျပ်စတန်ကောလိပ်၌အမတ်ချုပ်သားသတ်သေမှုတဲ့ဟေး…..”

(တီးတိုးအသံဖြင့်)
G1“ဟဲ့အမတ်ချုပ်သားသတ်သေမှုတဲ့”

G3”ဟဲ့ကောလိပ်မှာတဲ့လေ”

G1”သူ့ချစ်သူ့နဲ့သဘောမတူလို့တော့ကြားတာပဲ”

G2”အမတ်ချုပ်ကကောင်လေးကိုအသေသတ်တာတဲ့”

G1”ဟဲ့အမတ်ချုပ်သားရည်းစားကမိန်းကလေးမဟုတ်ဘူးလားဟ”

G2”ဘယ်ကသာမိန်းကလေး…ယောက်ျားဟေယောက်ျားလေး……အဲ့တာကြောင့်အမတ်ချုပ်ကသူ့သားနဲ့သေခွဲခွဲတာလေ….”

G3”ဘယ်လိုသေကွဲခွဲ ခွဲတာယုတ်လား..ဘာလဲအဲ့ကောင်လေးကသေသွားပီလား”

G2”အဲ့ကောင်လေးကလွန်ခဲ့တဲ့နှစ်လလောက်ကကားတိုက်မှုနဲ့သေသွားပီလေ…သိတဲ့အတိုင်းအမတ်ချုပ်လက်ချက်ပဲနေမှာပေါ့”

G3”သနားပါတယ်ဟယ်…ဟိူုကောင်လေးမိသားစုကကောဘာမှမဖြစ်ဘူးလား”

G2”ဟဲ့အဲ့ကောင်လေးကတစ်ကြွက်”

G1”တော်ကြပါတော့အေ……သူများအကြောင်းပြောနေလို့ငါတိုပိုက်ဆံရတာမဟုတ်ဘူး…ဈေးဆက်သွားကြမယ်…တော်ကြာသခင်မကြီးဆူနေဦးမယ်…

G2”ဟူတ်တယ်ဟုတ်တယ်….အဆူခံရလိမ့်မယ်…”

G1”ဟွန့်နားထောင်လို့ကောင်းမှ…”

G2”အဲ့လောက်သိချင်နေရင်သတင်းစာသာဝယ်ဖတ်တော့..”

ထိုအချိန်မှစ၍ကောင်းလေးနှစ်ယောက်၏ချစ်ကြိုက်ခဲ့သည့်သတင်းမှာတစ်မြို့လုံးအနှံပျံနှံ၍လူတိုင်ပါးစပ်ပြောစမတ်ရာဇဝင်တစ်ပုဒ်ဖြတ်လာခဲ့သည်။နှစ်တွေကြာတဲ့ထိထိုပုံပြင်လေးဟာလူတိုင်းရဲ့ပါးစပ်ထဲတွေစြွကျန်ခဲ့ကြသည်……..ဘယ်သူသိမှာလြအချစ်ကြီးပီးသတ်သေသွားတဲ့ကောင်လေးသူချစ်သူကိုမျှော်ကာမကျွတ်မလွတ်ပဲစောင့်နေမယ်လို့ဘယ်သူသိမှပါလိမ့်….ဂျပ်စတင်ကောလိပ်ညစောင့်တေါကပြောကြတာပေါ့ဒီကောင်လေးဟာမကျွတ်ဘူးဆိုတာ……တစ်ချို့ကယုံကြသလို..တစ်ချို့ကလဲအပြစ်တင်ပြောဆိုကြသည်‌ပေါ့……..နှစ်တွေလတွေအလီလီပြောင်းရွှေ့လာကာယခုဆိုဂျပ်စတင်ကောလိပ်နေရာမှာUMKတဣသိုလ်ကိုဖွင့်လင့်ကာနေနေသည်မှာနှစ်နှစ်တိုင်တောင်ရှိခဲ့ပီလော………ဘယ်သူမှမသိတာကကျောင်းမှာအမြဲတမ်းသူ့ချစ်သူကိုစောင့်နေတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်ရှိသေည်ကိုပင်…

အတိတ်နဲ့အချစ်Where stories live. Discover now