zawgyi

3 0 0
                                    

1920 ျဖစ္ပ္မွန္သတင္း…….

“သတင္းေတြရမယ္…..သတင္းေတြရမယ္ေဟး…….ျဖစ္ရပ္မွန္သတ္ေသမႈတဲ့ေနာ္…….ဂ်ပ္စတန္ေကာလိပ္၌အမတ္ခ်ဳပ္သားသတ္ေသမႈတဲ့ေဟး…..”

(တီးတိုးအသံျဖင့္)
G1“ဟဲ့အမတ္ခ်ဳပ္သားသတ္ေသမႈတဲ့”

G3”ဟဲ့ေကာလိပ္မွာတဲ့ေလ”

G1”သူ႔ခ်စ္သူ႔နဲ႔သေဘာမတူလို႔ေတာ့ၾကားတာပဲ”

G2”အမတ္ခ်ဳပ္ကေကာင္ေလးကိုအေသသတ္တာတဲ့”

G1”ဟဲ့အမတ္ခ်ဳပ္သားရည္းစားကမိန္းကေလးမဟုတ္ဘူးလားဟ”

G2”ဘယ္ကသာမိန္းကေလး…ေယာက္်ားေဟေယာက္်ားေလး……အဲ့တာေၾကာင့္အမတ္ခ်ဳပ္ကသူ႔သားနဲ႔ေသခြဲခြဲတာေလ….”

G3”ဘယ္လိုေသကြဲခြဲ ခြဲတာယုတ္လား..ဘာလဲအဲ့ေကာင္ေလးကေသသြားပီလား”

G2”အဲ့ေကာင္ေလးကလြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္လေလာက္ကကားတိုက္မႈနဲ႔ေသသြားပီေလ…သိတဲ့အတိုင္းအမတ္ခ်ဳပ္လက္ခ်က္ပဲေနမွာေပါ့”

G3”သနားပါတယ္ဟယ္…ဟိူုေကာင္ေလးမိသားစုကေကာဘာမွမျဖစ္ဘူးလား”

G2”ဟဲ့အဲ့ေကာင္ေလးကတစ္ႂကြက္”

G1”ေတာ္ၾကပါေတာ့ေအ……သူမ်ားအေၾကာင္းေျပာေနလို႔ငါတိုပိုက္ဆံရတာမဟုတ္ဘူး…ေဈးဆက္သြားၾကမယ္…ေတာ္ၾကာသခင္မႀကီးဆူေနဦးမယ္…

G2”ဟူတ္တယ္ဟုတ္တယ္….အဆူခံရလိမ့္မယ္…”

G1”ဟြန႔္နားေထာင္လို႔ေကာင္းမွ…”

G2”အဲ့ေလာက္သိခ်င္ေနရင္သတင္းစာသာဝယ္ဖတ္ေတာ့..”

ထိုအခ်ိန္မွစ၍ေကာင္းေလးႏွစ္ေယာက္၏ခ်စ္ႀကိဳက္ခဲ့သည့္သတင္းမွာတစ္ၿမိဳ႕လုံးအႏွံပ်ံႏွံ၍လူတိုင္ပါးစပ္ေျပာစမတ္ရာဇဝင္တစ္ပုဒ္ျဖတ္လာခဲ့သည္။ႏွစ္ေတြၾကာတဲ့ထိထိုပုံျပင္ေလးဟာလူတိုင္းရဲ႕ပါးစပ္ထဲေတြႁစြက်န္ခဲ့ၾကသည္……..ဘယ္သူသိမွာၾလအခ်စ္ႀကီးပီးသတ္ေသသြားတဲ့ေကာင္ေလးသူခ်စ္သူကိုေမွ်ာ္ကာမကြၽတ္မလြတ္ပဲေစာင့္ေနမယ္လို႔ဘယ္သူသိမွပါလိမ့္….ဂ်ပ္စတင္ေကာလိပ္ညေစာင့္ေတါကေျပာၾကတာေပါ့ဒီေကာင္ေလးဟာမကြၽတ္ဘူးဆိုတာ……တစ္ခ်ိဳ႕ကယုံၾကသလို..တစ္ခ်ိဳ႕ကလဲအျပစ္တင္ေျပာဆိုၾကသည္‌ေပါ့……..ႏွစ္ေတြလေတြအလီလီေျပာင္းေ႐ႊ႕လာကာယခုဆိုဂ်ပ္စတင္ေကာလိပ္ေနရာမွာUMKတဣသိုလ္ကိုဖြင့္လင့္ကာေနေနသည္မွာႏွစ္ႏွစ္တိုင္ေတာင္ရွိခဲ့ပီေလာ………ဘယ္သူမွမသိတာကေက်ာင္းမွာအၿမဲတမ္းသူ႔ခ်စ္သူကိုေစာင့္ေနတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရွိေသည္ကိုပင္…

အတိတ်နဲ့အချစ်Where stories live. Discover now