Yine ve yine okul . Nefret ediyorum okula gitmekten .
Bu gün yaşadığım olaylar yüzünden asık suratla evin içinde dolaşıyorum .
Sabah okula gidiyordum .
Üstüme okul formasını geçirip saçımı yandan minik bir topuz yapmıştım .
Dudağıma hafif , belli olmayan ( tabiiki belli oluyor , hem de haddinden fazla ) pembe Baby Lips sürmüş ve kirpiklerime de Okyanus Çocuğa daha güzel bakmak için rimel sürmüştüm .
Okul formamın üzerine lacivert çok fazla cool olan hırkamı giyip evden çıktım .
Dün akşam gelen misafirlerin sinirini ve gerginliğini üstümden atamadım . Oğulları çok yaramazdı ve beni çileden çıkaracaktı neredeyse .
Yemek tabağımı duvara fırlatmasını ve yemeklerin odamın içinde gezindiğini hatırlamak istemiyorum ama bu işe ilave olarak enseme yeşil keçeli kalemle bir çizik atmıştı.
Okula biraz geç kalmıştım fakat öğretmen daha derse girmemişti .
Sınıfta 4. dersi işlediğimiz sırada kapı çaldı ve dün beden eğitimi çıkışında gördüğüm o okyanus gözlü çocuk bizlere havalı bir bakış attı .
"Merhaba hocam . Benim kayıt işlemlerimde ufak bir hata olmuş ve artık bu sınıfta okumam gerektiği bana söylendi. "
Benim çarprazımda orta sıraya çantasını astı ve oturdu .
İnsan bir kendini tanıtır yani .
Kendini havalı zannediyor .
Aa geometri kitabını açıyor.
Ayakkabıları mavi ve spor.
Okul forması çoook yakışmış .
Ay şu surat ifadesine bak yerim ya.
Çok havalı ya.
Kalemi oturduğum yerde bir o tarafa bir bu tarafa sallıyordum . Düşünceler beynimi kemiriyordu .
Çok yakışıklıydı . Gerçekten.
Çisem de bana duvar kenarındaki sıradan birşeyler fısıldıyordu. Anlamadığımı söyleyince ufak bir kağıda "Bu senin bana bahsettiğin çocuk mu ? :) Aman tanrım bu çocuk bize bakar mı acaba ? Haha Biricik emin ol kız kavgaları bu çocuk yüzünden olacağa benziyor . "
Kağıda "Canım o benim olacak yalnız ." yazdım ve alt tarafa bir kalp çizdim .
Kalbe bir ok sapladıktan sonra okun bir tarafına "Biricik", öbür tarafına "?" koydum çünkü okyanus çocuğun asıl ismini daha öğrenememiştim .
Zil çaldı ve okyanus çocuğa daha güzel görünmek için lavaboya girdim .
Saçlarıma güzel bir şekil verdikten sonra sınıfa doğru ilerliyordum ki okyanus çocuk karşıma çıktı.
Suratında kocaman bir gülümseme vardı .
" Eteğin güzelmiş şeker kız ." dedi ve ben o anda donup kaldım .
F şubesinden Efe de " Dalga geçmesene ya kızla Aral . Yaptığın iyi birşey değil . " dedi .
"Aral" . Evet !! Okyanus çocuğun gerçek ismi Aral. Aral . Aral . Aklıma kazımalıyım .
Fakat eteğimde ne var ? Boyu normal herhangi birşey yok .
Boşverip biraz da cool görünmeye çalışıp sınıfa girdim .
Çisem bana korku dolu gözleriyle bakıyordu . Şaşırmıştı ve gözlerini eteğime dikmişti .
"Ne var eteğimde ya Çisem ?" dedim. Gözlerini bana çevirip : " Ya şey... Eteğine şeker yapışmış ." dedi .
Eteğimin arka kısmında kahveli bir şeker vardı .
Misafir çocuğu evdeki şekerlerin paketlerini açıp etrafa dağıtmıştı . Ben de üstüne oturduysam demek ki ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus Çocuk
ChickLitYeni okuluna , arkadaşlarına ve Aral'a alışmaya çalışan Biricik 'in gençlik hikayeleri , yeri gelince sizi gülmekten yerlere yatıracak , bazen de sizlere duygu seli yaşatacak .