Μετά Το Σχόλασμα

2 1 0
                                    

Αφού τελείωσαν το σχολείο και πο τρεις έφυγαν περπατώντας πηγαίνοντας προς την ίδια κατεύθυνση αφού μένουν στην ίδια γειτονιά. Στο δρόμο συζητούσαν και πρότειναν ο ένας στον άλλον τι θα μπορούσαν να κάνουν μετά το διάβασμα.
Τελικά αποφάσισαν το βραδάκι-απόγευμα, να βγουν σε ένα κοντινό πάρκο μαζί με κάποια επιτραπέζια γνωριμίας.
Η Θια ενώ μένει ενα τετράγωνο πιο κάτω από την Λόρελ και τον Όλιβερ, πήγε μαζί τους, αφού είχαν κανονίσει με την Λόρελ να έρθει σπίτι της.
- Θες να έρθω μαζί σου μέσα; Να σε βοηθήσω να διαλέξεις ρούχα, την ρώτησε η Θια με αρκετό θάρρος
- Όχι, δε χρειάζεται ήδη έχω αποφασίσει τι θα πάρω, αν θες μείνε με τον Όλιβερ έξω, ακόμα δεν έχουμε ολοκλήρωση την συζήτηση μας για το απόγευμα, οπότε περιμένετε με, είπε η Λόρελ και άνοιξε την πόρτα με το κλειδί της. Αφού η πόρτα άνοιξε, ανέβηκε πάνω στο δωμάτιο της, οι γονείς της είδε πως έλειπαν, ήταν Δευτέρα. Η μαμά της ήταν στη δουλειά και ο μπαμπάς της προφανώς θα ήταν στον πίσω κήπο ή σε κάνα μπαρ να πίνει ουίσκι αφού στο σπίτι είχε τελειώσει και τα τρία μπουκάλι.
Μπήκε στο δωμάτιο της και άνοιξε την λευκή ντουλάπα της, έβγαλε τον αγαπημένο της ροζ σάκο που είχε από το μπαλέτο. Μέσα έβαλε δύο-τρεις αλλαξιες ρούχα αυτήν την φορά παντελόνια και μπλούζες, τα εσώρουχα της και ένα ζευγάρι σπορτεξ. Στην τσάντα του σχολείου της, έβαλε τα βιβλία της επόμενης μέρας και ότι άλλο χρειαζόταν και για την μελέτη της, στο σπίτι της Θια. Όταν τελειώνει και με αυτό, πηγαίνει στο μπάνιο της και παίρνει το γαλάζιο νισεσερ της, έβαλε μέσα την οδοντουρτσα της και την μισό τελειωμένη οδοντόκρεμα της. Έπειτα, άνοιξε το δεύτερο ντουλάπι του μπάνιου και πήρε τις κρέμες και τα αρώματα που χρειαζόταν. Όταν τελείωσε κατέβηκε κατω ενώ ταυτόχρονα έβαζε τον φορτιστή της στην τσέπη της σακετας της και προσπαθώντας να βρει στις επαφές της το νούμερο της μαμάς της, για να της πει πως σήμερα θα μείνει στην φίλη της.
- Ναι; Αγάπη μου; Έγινε κάτι; Είσαι καλά; Είμαι στην δουλειά θέλεις να έρθω; η μαμά της Λόρελ, αγχωμένη, την ρώτησε.
- Μαμά είμαι καλά, όλα καλά, μην αγχώνεσαι! Ήθελα να σου πω ότι η Θια γύρισε από τον παππού της και μου πρότεινε να μείνω σπιτι της απόψε, σε πειράζει; Μπορώ να πάω;
- Αχ ευτυχώς!! Ναι καρδιά μου, μπορείς να πας, δε με πειράζει. Θα προσπαθήσω να πω κάποια καλή δικαιολογία στον μπαμπά σου, ότι δυσκολεύεσαι στα μαθηματικά και η Θια σου είπε να πας σπίτι της να διαβάσετε μαζί, ωραία; αν σε πετύχει πες του αυτό. Δε νομίζω να συμφωνεί να πας απλά για χαβαλέ, όπως σου λέει συνεχώς...
- Εντάξει μαμά, θα σε πάρω το βράδυ ξανά.
- Εντάξει καρδιά μου να προσέχεις!! Δώσε χαιρετίσματα στην Θια και στους γονείς της, ελπίζω να περάσετε καλά!
- Ευχαριστώ μαμά, θα τους πω
Η Λόρελ έκλεισε το τηλέφωνο και άνοιξε την εξώπορτα, βγήκε έξω και είδε την Θια με τον Όλιβερ να μιλάμε, εκείνη την στιγμή γύρισαν ταυτόχρονα να την δουν και ο Όλιβερ την πλησίασε για να την βοηθήσει με τα πράγματα της.
- Α ευχαριστώ πολύ! Είσαι πολύ ευγενικός, είπε η Λόρελ στον Όλιβερ και ένιωσε να κοκκινίζει
- Δεν κάνει τίποτα, χαρά μου! Θία θες να έρθω και γω σπίτι σου; Να σας βοηθήσω με τα πράγματα
- Εμ δεν έχω θέμα, αν θες πήγαινε άφησε την τσάντα σου, μη κουβαλάς επιπλέον βάρος, του απάντησε η Θία και του έδειξε τις τσάντες, θέλοντας να δείξει πως ήδη έχει πολλά.
- Α ναι, πάω περιμένετε εδώ. Ο Όλιβερ άφησε την τσάντα της Λόρελ και πήγε τρεχωντας απέναντι ενώ έβγαζε από την τσέπη του τα κλειδιά του. Άνοιξε την πόρτα ενώ είχε ήδη βγάλει από την μία δεξιά πλευρά της πλάτης του, την τσάντα του και την πέταξε στο πάτωμα ακριβώς δίπλα από το καλάθι με της ομπρέλες, η μαμα του ήταν εκεί.
- Για που το εβαλες εσύ; τον ρωτησε η μαμά του. Σαν πολύ βιαστικός δεν είσαι;
- Α γειά σου μαμά, δε δουλεύεις σήμερα; Ναι είμαι λίγο με περιμένουν τα κορίτσια έξω.
- Όχι, ζήτησα άδεια για να κανονίσω τα πράγματα, το ξέρεις ότι πρέπει να συμμαζέψεις το δωμα... Κάτσε είπες κορίτσια;
- Ναι μαμά... Η μία κοπέλα είναι η γειτόνισσα μας από απέναντι, εκείνη με τα καστανά μαλλιά, η ξανθιά είναι η φίλη της, την γνώρισα σήμερα στο σχολείο, αλλά μην αγχώνεσαι γνώρισα και αγόρια από το ποδόσφαιρο.
- Α φαίνεται πολύ γλυκιά και οι δύο είναι, πες στις φίλες σου πως θα ήθελα να τις γνωρίσω κάποια στιγμή, μέχρι τότε δωστες αυτό το κέικ. Το έκανα σήμερα για να έχετε για το σχολείο φαγητό εσύ και η αδερφή σου.
- Εντάξει μαμά θα τις πω, δωστο μου, είπα θα κάνω γρήγορα και άργησα!! Πρέπει να παμε στο σπίτι της φίλης της, η Λόρελ, η καταστανη, θα μείνει εκεί απόψε και τις είπα πως θα βοηθήσω με τις τσάντες τους.
- Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου, ορίστε το κέικ, πήγαινε, αλλά μη κάτσεις πολύ, πρέπει να συμμαζέψεις το δωμάτιο σου!!
- Ευχαριστώ μαμά και εντάξει δε θα αργήσω, τα λέμε μετα.
Ο Όλιβερ πήρε το σοκολατένιο κέικ και έτρεξε αμέσως εξω προς τα κορίτσια, εκείνες είχαν πιάσει συζήτηση και την συνέχισαν λίγο ακόμη κι όταν ο Όλιβερ έφτασε κοντά τους.
Ο Όλιβερ έδωσε το κέικ στα κορίτσια και πήρε τον σάκο της Λόρελ, ενώ κοιτούσε την Θία για να του πει προς τα που να πάει.
Η Θία ξεκίνησε να περπατάει ενώ δευτερόλεπτα αργότερα ακολούθησαν η Λόρελ με τον Ολιβερ.
Πέντε λεπτά αργότερα έφτασαν στο σπίτι της Θιας ο Όλιβερ άφησε τον σακο στα σκαλιά έξω από το σπίτι ενώ μιλούσε με τα κορίτσια, σχετικά με το απόγευμα. Αφού κανόνισα τις τελευταίες λεπτομέρειες και αντάλλαξαν τηλέφωνα, ο Όλιβερ έφυγε. Τα κορίτσια μπήκαν στο σπίτι, πήγαν στο δωμάτιο της Θίας, ήταν μεγάλο και ευρύχωρο. Η Θία πρόσφατα είχε πάρει καινούργιο κρεβάτι, σχετικά μεγάλο με ροζ σεντόνια και ένα κομοδίνο από δίπλα, υπήρχε ένα παράθυρο με εσωτερικό περβαζι, ντυμένο με ένα απαλό ροζ χαλάκι και πολλά μαξιλάρια. Μετά το παράθυρο μια μεγάλη, με ανοιχτό καφέ, ντουλάπα και μπροστά από την ντουλάπα ένα γραφείο στο ίδιο χρώμα.
Η Λόρελ κανόνισε τα πράγματα της ενώ η Θία άνοιξε το δεύτερο επιπλέον κρεβάτι που ειχε κάτω από το δικό της και έφερε ένα κατωσεντονο και ένα μαξιλάρι και οι δύο έφτιαξαν το κρεβάτι της Λόρελ και όταν τελείωσαν, έβαλαν τα βιβλία τους πάνω στο γραφείο και η Θία έφερε μια ακόμη καρέκλα.

Δύο ώρες μετά.

Μετά από δύο ώρες τα κορίτσια τελείωσαν το διαβασμα τους και με το που έκλεισαν τα βιβλία τους η πόρτα από το δωμάτιο της Θιας χτύπησε, η μαμά της μπήκε μέσα.
- Γεια σου Λόρελ χαιρομαι που σε βλέπω και χαίρομαι που ήρθες σε μας για απόψε, έφτιαξα κάτι να φάτε και σας το έφερα, είπε η μαμά της Λόρελ και εμφάνισε ένα πιάτο με φρουτα και δύο τοστ, θα σας φέρω και λίγο χυμό σε λιγάκι. Καλή σας όρεξη!!
- Γεια σας κυρία Σάρα, σας ευχαριστώ πολύ, η μαμά μου μου είπε να σας δώσω χαιρετισμούς και πως σας ευχαριστεί πολύ που δέχεστε να μείνω απόψε.
- Έχω καιρό να μιλήσω με την μαμά σου. Σε ευχαριστώ πολύ, όταν γυρίσεις σπίτι, πες της μια μέρα να έρθει εδώ για καφέ. Πάω να σας φέρω το χυμό σας
- Ευχαριστούμε μαμά, σε πειραζει να εμένα να μου φέρεις γάλα;
- Ναι φυσικά γλυκιά μου. Έρχομαι αμέσως κορίτσια. Είπε η μαμά της Θίας και έφυγε κλείνοντας την πόρτα πίσω της.
- Ουαου τι τέλεια φρούτα!! Πρώτη φορά τρώω κάτι τέτοιο, είπε η Λόρελ
- Α αυτά είναι φρούτα της ζούγκλας, από τότε που γύρισα μόνο τέτοια τρώω... Είπε η Θία και έφαγε κι αυτή ένα φρούτο.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 12, 2021 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Και μετά έφυγε... Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt