0.4

131 13 18
                                    

Merhabaaaa! Sövebilirsizin. Bekliyorum. Djdbdjdjcb

Gerçekten 4 aydır yazmıyorum! Gerçekten özür dilerim. Ne ara 4 ay geçti anlamadım doğrusu ama artık sık sık bölüm atmaya çalışacağım. Neyse tutmayayım ben sizi,direk bölüme geçin♥️

~Yaprak AYVAZ~
Bay Yakışıklı'nın dedileriyle dumura uğradım resmen. Yanaklarımın kızardığını hissederken içeri öğretmen girmesiyle Allah'a teşekkür ettim. Ben önüme dönerken Bay Yakışıklı'nın yüzünde ise adlandıramadığım güzel bir gülümseme vardı.

Ders öyle böyle biterken,tenefüs çalınca direk sınıftan çıktım. Arkamdan bizimkilerin seslenmelerini duysam da takmayıp kızlar tuvaletine girdim.

Her yerim yanıyor. O ne dedi öyle ya?  Ellerimi soğuk su ile ıslatırken sakinleşmeye çalışıyordum. O sıra da Merve geldi yanıma.

"Yaprak iyi misin?"

"İyiyim Merve."

"Emin misin?"

"Evet."

"Önemli bişey yok dimi?"

"Hayır."

"Bak bana her halükarda güvenebilirsin. Benden sır çıkmaz?"

Biraz düşündükten sonra Bay Yakışıklı ile olanları anlatmaya karar verdim. Ama ilk önce adını öğrenmem gerekiyor.

"Benim yanımda oturan çocuğun adı ne acaba?"

"Bak onu söyleyemem işte."

"Neden yaaaa!"

"Özür dilerim Yaprak fakat Bay Yakışıklı'nın kesin talimatı."
Dedi ve imalı bir şekilde gülümsedi. Ben de bozardım tabii.

"Öff tamam anlatmaya başlıyorum.Şey... ben ona karşı bişeyler hissediyorum."

"Nasıl birşeyler?"

"Ben de adlandıramıyorum ki. Ama onu görünce nefesim kesilir gibi oluyor,kalbim çok hızlı atıyor,karnıma ağrılar giriyor. Bunlar normal değil bence Merve. Hem de onu ilk defa bugün görüyorum."

"Olabilir kuzum. Şu an ondan çok etkilenmişsindir. Ama bence bu hislerin yakın bir zamanda hem aşka dönüşecek."

Dedi ve içten bir şekilde gülümsedi.

"Sonra önceki ders, ders boyu beni izlemiş. Düşünebiliyor musun ya? Bide şey..."

"Ney?"
"Benim çok güzel olduğumu ve benden gözlerini ayıramadığını söylediiii."

Dedim sevinçle.

"Senin için çok sevindim kuzum. Bay Yakışıklı severse sağlam sever."

"Ya bi de benden bişey saklıyorlar. Sen biliyor musun?"

Gözlerini kaçırarak konuşmaya başladı.

"Eee,şey... Yok bilmiyorum ki."

"Ya Merve biliyorsun. Neden benden onunla ilgili birşeyler saklıyorsunuz?"

"Bak tamam sadece bir şey söyleyeceğim ama sonra hiç soru sormayacaksın. Söz mü?"

"Tamam,söz."

"Ali seni çok seviyor ve senin için güzel sürprizleri var."

"Nasıl beni seviyor ya?"

"Yapraak. Başka bir şey sormak yok! Söz verdin?"

"Tamam tamam ya."

Tenefüsün bittiğine dair çalan zil ile sınıfa doğru yürümeye başladık. Aklım karşıktı şimdi daha çok karışık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alyap'ın Elli Tonu✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin