Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi diyerek Müslüm babanın şarkısıyla başlamak istedim hüzün dolu satırlarıma..Hüzün dolu evet çünkü başlığımdan da belli hüzün dolu bir yazı olacağı.
Ne kadar da zor değil mi karşılıksız sevmek senin her an her saniye aklında gecende gündüzünde hep seninleymişcesine yaşar mutlu olursun senin için herşeydir o içtiğin suda, yediğin yemekte ,gezdiğin sokakta,dinlediğin müzikte,okuduğun kitapta.. Peki sen onun için nesin ? O senin için neyse sende onun için o değilsin aptal olmayın aptal kadınlardan nefret ederim. Hepimizin hayali bu değil mi; Her dakika mesaj atsın arasın sorsun kıskansın ama giydiğime konuştuğuma yaptığıma karışmasın her dediğimi yapsın evet tam olarak istediğiniz daha doğrusu istediğimiz bu değil mi ? Ama kendimizi kandırmayalım böyle biri yok ha varsa bende alayım bi adet..
Hep aklımıza gelir tek bi tebessümümüyle mutlu olur havalara uçarız onu üzgün görürüz onunla beraber bizde üzülürüz ama onun bunlardan haberi olmaz o sanırki onunla konuşuyorsak o bizim için o zaman başladı bilmezki onunla konuşmadan öncesi var onda önce yaşadığımız acılar mutluluklar.. Ya o erkek gerçekten sevmediği müddetçe duygularıyla hareket etmez sizde bizde üzüldüğümüzle kalırız yapmayın ya onlar neyki onu düşünüp üzmeyin kendinizi sadece dua edin ki o sizi sevsin zaten sonrası çorap söküğü gibi gelir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK PSİKOLOJİSİ
Short StoryKızlar aşkla ilgili tam anlamıyla yaşadığımız şeyleri bu oluşturduğum hikayeye yazdım alt başlıklara kısa hikayelerimi bence çok seveceksiniz