Asdfgh Poveste SasuSaku
Prostie la superlativ
Sakura:
Ma pregatesc sa plec la prietenul meu, ceasul este deja 17:30. Iubitul meu este Itachi. ( si cum toata lumea care a vazut macar un episod Naruto, stie cum arata personajele, sau macar din vreo poza de pe net, nu o sa le mai descriu). Imi iau cheile de la masina, jacheta si pornesc spre masina.
Intre timp la frati Uchiha acasa:
- Sasuke imbracate si nu m-ai sta in chiloti in sufragerie!
- De ce? Care-i problema ta, coaie?
- Vine Sakura la noi "coaie"
Sasuke:
"Sakura? Fata mai proasta ca aia n-am vazut... Ma enerveaza mereu mai ales faţa aia a ei stramba. "
-Chioc-chioc-
- Te asteptam de ceva timp am crezut ca nu mai vii.
- Scuze ca am intarziat dar am avut niste "probleme" cu mama.
Sakura:
" si aud o voce pitigaiata de prost cum ma ingana din sufragerie"
- Am avut niste probleme cu mama, imi pare rau ca n-am venit mai devreme sa ne f***m'
" si se uita acesta la mine bufnindul rasu. Era......in.....boxeri.....Doamne mare ti-e gradina"
- Esti prost sau te prefaci? il intreb eu pe Sasuke.
- Ma prefac in preajma ta ca sa nu te simti prost ca esti singura. zise acesta razand.
- Uneori mi-e mila de tine ca nu ai o iubita...
Sasuke:
" ii sparg faţa jur ca daca mai zice ceva, nu imi pasa ca e gagica lui itachi, dar eu o bat!"
Sakura:
" Sasuke nu mai zice nimic, ha! I-am inchis gura. Itachi ma trage usor dupa el in camera lui, ca sa fim singuri si sa nu ne mai intrerupa un idiot ca frasu'. "
Sasuke:
" ce mai idioata"
Itachi inchide usa de la camera lui, iar Sasuke se ridica in picioare se aseaza drepţi in faţa usi lui, in boxeri, incepe sa danseze "pervers" si sa cante:
- Dati'as la cioc, dati'as la cioc!
Sakura:
" deschid usa camerei lui Itachi pentru ca imi dau seama ca mi-am uitat telefonul in geaca, si vad un idiot cum canta si danseaza raman blocata vreo 2-3 min, iar acesta se opri si se holba la mine."
- Am sa ma prefac ca n-am vazut asta. spun eu usor speriata.
- Mda... de parca ti-e nu iti place privelistea. imi spune acesta ranjind ca un prost.
- Dute d***u. am spus eu pe un ton calm si linistit.
A doua zi:
Sakura:
" Tot incerc sa uit ce am vazut ieri dar nu pot scena aia ma marcat pe viata. Ma imbrac repede si lejer, in pantaloni scurti de blugi si un maieu alb imi iau niste Vans'i in piciore cu animal-print, cheile de la masina era destul de tarziu 20:37, jacheta de piele si pornesc spre casa lui Itachi, caci mi-a trimis un mesaj care imi spune sa vin urgent la el. Ajung parchez masina in spatele blocului si ma duc pana in faţa lui ca sa pot intra, imi deschide fara sa spuna nimic, urc repede cu liftul crezand ca sa intamplat ceva grav, il vad pe acesta cum sta pe canapea cu luminile stinse doar cu o lampa aprinsa si o sticla de vin in mana."
- Hey... am venit care e urgenta?
Acesta nu spune nimic se ridica si se apropie de mine..."
Sasuke:
"Ma tot gandesc la idioata de Sakura si cum m-am facut de ras in fata ei... ca daia nu mai pot eu ca ma vazut ea dansand in casa la mine....
-Sasuke ce ai patit te vad asa ganditor si nici macar nu ma bagi in seama? spune Karin.
Karin e o alta curva care face parte din gasca noasta a mea si a lui Kiba. Nu ca gasca noastra ar fi doar din noi trei mai sunt si alti dar doar noi trei am iesit in seara asta.
- Nu am nimic doar ca maine, am niste treaba de dimineata si trebuie sa plec. Ma ridic fara sa mai spun nimic si cum casa era aproape am luato usor pe jos pana la apartament
Inainte sa intru in bloc aud o fata cum plage la ceva metri distanta de mine. Ma opresc, ma intorc 180 de grade si o vad pe rozalie cum plange pe o banca de la distanta nu mi-am dat seama ce are dar cand m-am apropiat si am vazuto invinetita, a ridicat capul spre mine si avea buza sparta. M-am asezat langa ea, si am intrebato usor.:
- Ce sa intamplat?.....Ok deci nu vrei sa vorbesti cu mine, inseamna ca sa intamplat ceva grav.
Imi scot pachetul de tigari din buzunar iau o tigare si indrept pachetul spre ea, ea se uita cu niste ochi mari, verzi, si inlacrimati la mine si trage usor o tigara. Ii dau bricheta si incepem sa fumam amandoi incet, fara ca niciunul sa spuna ceva. Bine din cand in cand trageam un ochi la ea pentru ca are un corp cu forme...buna rau... si cred ca vrea sa ma scoata din minti cu decolteul de la maieul care il poata. Ce tot zic? e imbracata provocator pentru Itachi nu pentru mine.
Nu pot sa cred ce ia facut Itachi.
Ma ridic in picioare si ii intind mana ca sa se ridice si ea dar nu ma uit la ea ci in partea dreapta pentru a nu crede ca se va ma intampla asta. Ea ma ia de mana, avea mana calda si fina imi indrept capul spre ea si raman uitandu-ma ca un tampit la ea vreo 2-3 minute. Apoi ma trezesc:
- Hai sa iau masina si sa te duc acasa.
- Nu merci, am parcato pe a mea in spatele blocului ma duc singura acasa. imi spune aceasta zambind usor
- Bine, macar lasa-ma sa te duc pana la ea.
Si aceasta imi afirma usor din cap. Am inceput sa mergem fara ca niciunul sa spuna nimic. Ajungem la masina ei si imi dau seama ca tot drumul am tinuto de mana, imi retrag usor mana umpic socat iar ea urca in masina. Imi face cu mana, iam facut si eu apoi pleaca.
Dupa ce a plecat era ceasul 22:47 ma urc in lift si ajung repede la apartament deschid usa si il vad pe fratemiu cum bea ca un porc, il iau de tricou si ii trag un pumn in fata de il las pe podea, si ma intreaba:
- Ce ai coaie?
- Ce am? Ai batuto pe Sakura rau, iar tu ma intrebi ce am?
- Ce-ti pasa tie? Parca nu o suportai iar acuma ii iei apararea?....Iti place de ea?
Iar atunci am ramas umpic pe ganduri.
- Nu dar daca dai intr-o fata nu esti alt ceva decat un gunoi!
Intru la mine in camera si trantesc usa imi fac un dus si ma bag in pat, nu am reusit sa dorm pentru ca am ramas cu gandul la rozalie, la mana ei fina la ochii ei verzi....ce tot spun aici cred ca mi-a fost doar mila de ea.
Nu e ca si cum....sau s-ar puate sa o.....