Capitolul 3. Sasuke imi este aproape.

1.8K 113 11
                                    

SasuSaku

FanFic

             Prostie la superlativ

Sakura:

"Ajung acasa, ma schimb, imi fac  o baie, mananc ceva si ma culc in patul meu mare,moale si confortabil.

  Dorm vreo doua ore dupa care, ma trezesc pentru ca am avut un cosmar oribil. Pun mana pe telefon si o sun pe Hinata ca sa vina repede la mine. In 20 de min si ajunse-se la usa mea. Am inceput sa mancam inghetata si i-am povestit cosmarul meu".:

-Fi atenta deci:

Am visat ca am intrat la mine in baie si acolo era Sasuke....gol pusca.....eu m-am apropiat de el si i-am pus mana pe FUND!!!!!! Iar el a inceput sa maraie la mine! Si ma bucur ca m-am trezit pentru ca nu vreau sa stiu cum continua cosmarul!

-Am mai auzit ca baiatul sa intre peste o fata cand e goala....dar nu invers.....si wtf i-ai pus mana pe fund....iac. imi spune aceasta intr-un fel socata.

-Da, si eu sunt terifiata, adica l-am vazut in boxeri cum canta si dansa, iar acum l-am visat gol? spun eu chiar speriata.

-Uau chiar imi pare rau.

Sakura:

"Daca stau bine sa ma gandesc na fost asa rau.....sau ce d***u spun aici? A fost oribil..

-Cu Itachi ce ai rezolvat? "Hinata"

-Nimic...n-am vorbit de aproape 3 saptamani si nici nu vreau sa il vad.

-Nici daca iti cere scuze?"Hinata"

-Nu.

Sasuke:

Stau ca baștanu la mine in masina,fumand o tigare, si cu ochelari de soare, conduc incet prin oras...si chiar pot sa vad cum unele fete se uita dupa mine.....Dar unde ma duc? Habar n-am... ca totusi sa mi fac drum ma duc la magazin si imi i-au un suc unde, o vad pe Sakura cu prietena ei, de la distanta ii fac cu mana si ea in drumul ei,vine spre mine.

-Ce faci prostule?

-Nimic special.

-Sakura, eu plec, va las."Hinata"

-Ok, te pup pa."Sakura"

-Si eu, pa."Hinata"

-Si eu te pup pa."Sasuke"

- Serios Sasuke? il intreb eu

-Da, ce?.....aaaaa scuze, am inteles. iar acesta se apropie ma ia de talie si ma saruta nu prea mult ca il si indepartez.

- Esti prost?

-Nu....dar....nu la asta te refereai?

-Nu! ii raspund eu aproape tipand

-A.....atunci scuze.

Imi scoate limba zambind si pleaca....incepe sa ma calce pe nervi, nu pot sa cred ca ma sarutat.

Ajung acasa ma trantesc in pat, apoi:

Ma sarutat...tembelul ma sarutat, "pe moment nu imi dadu-se-m seama ca acel sarut insemna-se ceva pentru mine." Uau, s-ar putea...sa...imi placa Sasuke???.

Sasuke:

" cred ca am enervato destul de tare pe rozalie cand am sarutato, imi place mult cand e nervoasa."

Ajung acasa, imi dau tricoul jos si ma asez pe canapea, dupa nici 10minute suna cineva la usa.

-Cioc-cioc-

-Cioc-cioc-cioc-

-Hoo!Gata ca vin!

"Ma ridic deschid usa, si o vad pe Sakura."

Prostie la superlativ. FanFic SasuSaku.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum