SasuSaku Capitolul 4
FanFic
Prostie la superlativ
Sasuke:
"Ma plimbam usor cu rozalia, pe strazile orasului, si cum era foarte cald ne-am luat cate o inghetata":
-Sunt sigur ca ai gusturi proaste si la inghetata."sasuke"
Sakura:
"Acesta se apropie de mine si musca din inghetata mea, eu m-am inrosit asa ca am intors capul sa nu isi dea seama"
-Mda...e nasoala. Ce ai patit?"sasuke"
-Nimic...doar ca mi-ai mancat inghetata.
"Ăsta incepe sa rada, isi puse mana in jurul gatului meu, pe umeri."
Sasuke:
" O iau prieteneste si intr-un fel romantic pe rozalie de gat incercand sa o inmoi. Ghinionul meu este ca am dat de gasca, si ca sa nu ma opreasca din iesirea cu rozalie o trag repede dupa mine dupa un gard inalt ca sa nu ne vada pentru ca pe ei i-am refuzat, le-am spus ca nu pot iesi cu ei ca am treaba si inca cateva minciuni."
Sakura:
"Ce naiba? Sasuke ma impins intr-un perete iar el statea in faţa mea peste mine. Dupa mi-am dat seama ca acesta se ascundea de gasca lui."
-Nu vrei sa te vada cu mine?"sakura"
-Ce?
-Bine m-am prins, plec poti sa te duci la ei.
"Si dau sa plec dar acesta ma prinde de mana"
-Nu vreau sa pleci! Eu cu tine am vrut sa ies nu cu ei, de ce crezi ca nu vreau sa ma vada?.... Le-am spus ca am treaba....si nu as vrea sa se supere toti pe mine ca nu ies cu ei.
Sasuke:
"Cred ca am lasato fara cuvinte pe rozalie...si eu am ramas fara ele"
Reactionez din instinct, fara sa gandesc si o sarut.Aceasta isi baga mana in parul meu, si raman usor surprins ca imi raspunde la sarut"
Sakura:
"Sasuke ma sarutat dar fara sa ezit de data asta i-am raspuns sarutului. A fost cel mai dulce sarut.
Dupa ne-am mai plimbat impreuna pana sa intunecat, iar acesta ma dus acasa."
Sasuke:
"Am duso pe Sakura acasa si am stat putin pe ganduri cat mergeam singur pe strada...a fost un sarut atat de.....stai putin....in ce m-am bagat, daca afla Itachi ne omoara pe amandoi....dar n-a fost nimic alt ceva decat un sarut....defapt doua...'ai de p**a mea."
A doua zi seara...: 19:29
Sasuke:
"Cum Itachi era plecat, nu stiu unde...ma gandesc sa o chem pe Temari la mine sa imi fac putin de cap, pun mana pe telefon si o sun sa vina. Ea ajunge in 30 de minute la mine si incepem sa ne facem treaba."
Sakura:
"Si cum ma plictisesc de moarte singura acasa, Hinata fiind plecata la Naruto...nebuni... ma gandesc sa ii fac o surpriza lui Sasuke si sa ma duc la el...surpriza....sau iad ma gandesc sa ne uitam la un film si sa facem misto unul de celalalt, pentru ca ma face sa rad de fiecare data cand se supara pe mine. In drum opresc la un magazin sa iau niste suc si popcorn pentru film, unde dau de Kiba:
-Ce faci rozalio?
-Bine, merg la Sasuke, tu?
- La Sasuke?Osa ai o surpriza deci pregatestete de cearta...