Yangın merdivende beklemeye beşladım.Cembana karşı geldikçe kalp ritmim değişmeye başladı.Neden böle oldu anlamadım.Cem bana dahada yaklaştıkca kalbim dahada hızlı atmaya başladı.
-Çok bekledin mi?
+Hyr
-İİİ
+Eee nir beni çağırdın?
-Biraz sohbet edelim neden çağırdığımıda anlicaksin prenses
+İİ
-Eee anlat bakalım hayatın nasıl brileri varmi hayatında
+hyr kimse yok hayatımda senin?
-Benimde sevgilim yok ama sediğim var senin var mı?
+ya heralde
-...................
+ya sevmek değilde hoşlanmak ama bu diğer hoşlnamalara benzemiyo
-o zaman çocuk şanslı.
+Nie?
-şahesen beni senin gibi bir kız sevse kaçırmam hemen çıkma teklifi ederdim.hhhahahahah tabiki şaka geçiyorum.
+Zaten senin gibi birini sevmem mümkün deil.
-Neden
+ya aslında bende şaka yapıyorum ama senin gözün hayatında biri olsa bile gözün dışarı kayar gibime geliyor.
sonra yalının keyfi yolunda aşkı sonunda şarkısı çaldı.Cem yerinden kalktı ve yangın merdivenden çıktık ve ses gelen yere gitmeye başladık okulda sadece ben ve Cem vardı.Ses basket bol sahasından geliyodu.Gittik Cem karşımda durdu ve söze başladı:
-ilk tanışmamız güzel olmadı ve kötü oldu.sonradan san akarşı bişeyler hissetmeye başladım.Şu an hiç bir kız senin yerini dolduramaz.Bundan sonra benim hayatım olurmusun prensesim?
+EVET diyerek bağırdım.Cem beni kuceğına larak döndürdü.Cem beni indirdikten sonra gülmeye başladı bende güldüm sonra evime doğru yürümeye başladık yolda kimse konuşmadı.sonunda eve gelmiştik.Cem bana "eve gelince sana mesaj atarım"dedi bende kafamı evt manasında salladım.Eve giitim mutluluktan uçuyodum.Sonra birden mesaj geldi.
öküzcük:Seni seviyorum prensesim.
ben:bende seni seviyorum prensim.
böle konuşmaya başladık aradan zaman geçti yemek yedim ve Ceme mesaj attım."u"ykum geldi yatıyorum ii geceler tatlı rüyalar bitanem"die.Anında mesaj geldi "tmm yarın görüşürüz prenses"ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Öküzüm
Teen FictionBir erkeğin bir kızla bir erkeģin en tatlı hallerini anlatan bir hikâye ama bir büyüleyici hikaye.Eğer sevdiğiniz varsa zaman gećmeden sevdiğinizi söleyin yoksa ellerin olabilir...