Parti Zamanı

11 0 0
                                    

Partiye girdiğimizde herkes bize bakıyodu taki son giren şakası biz olmasaydık.Her sene son girene bir şaka yapılıyomuş.bizde tam girerken ipi çektiler ve yere yattık.Abim bunu görünce hemen beni boşverip Ebruyu kaldırdı Mariayı okulun cool çocuğu kaldırdığında şok geçirdim.Oda ne Cem ve Batu aynı anda yanıam koşup ikside elini uzattı.ben ikisininde elini görmezen gelip ayağa kendim kalktım.Bu arada herkes rezil olcağımızı tahmin ederken asıl olan bu kadar taş cocukların bizi düşünmesi olay oldu.Herkes yerlerine geçti müdür konuşmasını yaptıktan sonra partiden ayrıldı ve biz 8ler olarak gece yarısı saat 3e kadar sürücekti.İlk başta romantik bir müzik çaldı.Bir tane çocuk beni dansa kaldırdı.Bende dans etmeye başlsdım.Bir süre sonra sıkıldım ve yerime oturdum.Sonra lavobaya gitmek için ayağa kalktım elbisemi düzelttim ve lavaboya tam gidiyodum biri beni kolumdan çekerek dışarı götürdü.Bu Batuydu diz beni zorla bahçeye çıkardı.Bana özür dilemeye başladı ben kabul etmedim.Birden bire sinirlendi ve beni kolumdan çekere arabasına doğru götürmeye başaladı ben "imdaat yardım edin"demeye kalmadan Cem arkadan Batuya vuarark beni kuratrdı Cem Batunun üstüne yürüyerek "Bidaha Aryayı rahatsız edersen seni doğduğuna pişman ederim"dedi.O ara nolduysa Ceme karşı bişeyler hissetmeye başladım.Sonra ben "Teşşekkür ederim Cem" dedim.Cem "ben teşekkür kabul etmyorum anca teşekkürünü benimle dans edersen kabul ederim"dedi gülümseyerek.Sonra içeri girdik herkes bana imrenerek bakıyodu.Ama artık Maria Cemi deil cool cocuğu seviyodu.Cem partinin sonunda kürsüye çıktı"Herkes buraya baksın.Ben bir kızı seviyorum o da beni seviyomudur dedi tatlı bir gülümsemeyleparti sonunda bitti herkes dağıldı bende haliyle yorgundum ve hemen yattım...

Ruh  ÖküzümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin