''beni doğruca cennete gönderdin,tatlı seri katil.''
Jungkooktan
biraz konuştuktan sonra tavanı izleyen Vantaeye baktım çok yakışıklı görünüyordu ama ben gay değildim.Bana döndü ve dakikalarca sessiz bir şekilde birbirimize baktım.Sonunda sessizliği bozup tavanı gösterdi.
''Tavandaki yıldızların gerçeğini görelim mi?''
''ne,nasıl?''
''yarın akşam beraber dışarı çıkalım ve bir tepeye gidelim''
''pekiii''
Vantae ayağa kalktı ve üstünü düzeltip bana gülümsedi.
''ben gitmeliyim görüşürüz''
''Kapıdan çık görüşürüz!''
Vantae hızlı adımlarla kapının kolunu aşağı indirdi ve odadan çıktı biraz sonra sadece dış kapının kapanma sesi duyup derin bir nefes aldım.Gözlerim kapanmak üzereydi gözlerimi kapatıp hayal kurmaya başladım ve hayal kurarken etraf karardı..
-
Uyandığımda hızlıca ayağa kalktım bugün pazardı ve eğlenmem gerekti.Dışarı çıkmaya karar verip üstüme güzel bir pantolon ve sweat giydim.Saçlarımı tarayıp dudaklarıma nemlendirici sürdüm.Boy aynamdan kendimi süzdüm harika olmuştum.Küçük sırt çantama cüzdan,telefon ve kitap koydum.Odamdan çıkıp kapıya ilerledim,kapının kolunu aşağı indirip dışarı çıktım kapıyı kapatıp kilitledim ve sokakta yürümeye başladım.
sahil yolu biraz ıssızdı çünkü ben kestirmeden gidiyordum.Hava almak isteyenher insan uzun yolu tercih ederdi.Sokakta yürürken ara sokaktan gelen bir çığlık duydum.Koşarak ara sokağa girdim.Uzun boylu,eldiven giymiş,ağzında siyah maske takılı,siyah sweatshirtünün kapşonunu kafasına takmıştı."
Çok içindeydim gözlerim dolmuştu birşey diyemiyordum.Benden büyük bir adamı öldürmüştü karşımdaki adam.Cesurca durmaya çalıştım ama yapamadım korkuyordum birşey diyemedim.Adam benim burda olmama şaşırsada birşey diyemedi sanki onu tanıyordum ama kim olduğunu çözemedim.Koşarak ara sokaktan çıktım ve sahile gittim.Bir banka oturdum ve denizi izlemeye başladım.Buraya biraz uzak ünlü bir bar vardı sahildeki çoğu insan akşamları oraya giderdi.Bende yakında 19 yaşına girecektim beni alacaklarını düşünüyordum.Daha önce 2 3 kez arkadaşlarımın evinde bira içtiğim için alışkındım.
Kalkıp bara yürümeye başladım telefonumu çıkarıp saate baktım saat öğleden önce 11di.Bu saatlerde bile orda insan olurdu ama akşama göre az insan olurdu çünkü insanlar genelde akşamları tercih ederdi.
biraz yürüdükten sonra barın önüne geldim ve içeri girdim içerisi çok ışıklıydı hiç birşey demeden korkarak bir masaya oturdum garsonlardan biri hemen yanıma gelip beni selamladı ve hemen şu ünlü soruyu sordu.
''Kaç yaşındasınız genç adam?''
''18 yaşındayım bir kaç ay sonra 19 yaşına gireceğim''
''Tamam,ne içmek istersiniz?''
''Hafif birşeyler ve çok pahalı olmasın öğrenciyim''
''Tamamdır''dedi.
Garson siparişimi alıp hemen gitti ve barmene birşey söyleyip elinde bir içki ile yanıma geldi masaya bıraktı teşekkür edip içmeye başladım.Tam istediğim gibiydi.Yavaş yavaş içerken aynı zamanda dans eden insanları izliyordum.Tahminen benden 6 7 yaş büyük bir adam yanıma ilerliyordu.Korksamda belli etmedim.Yanıma gelip elini uzattı tutmam içindi sanırsam.
''Birşeyler yapalım mı güzelim?''
''Y-yok ben böyle iyiyim''
''Hadi ama naz yapma''
Yanıma oturup bacağımı okşamaya başladı insanlar eğlenmekten bizi görmüyordu ben korkuyordum ama sesimi çıkaramıyordum.Yanımıza biri gelip bağırdı başımı kaldırdığımda bunun Vantae olduğunu analmıştım.
''BIRAK LAN ONU BAŞKA İNSAN MI YOK KÜÇÜCÜK ÇOCUĞA ELLEŞİYORSUN''
adam korkudan birşey diyemeden ayağa kalktı ve kendi masasına yürüyüp gitti.Vantae yanıma oturup yanağımı okşadı ilk kez böyle temas kuruyorduk.Yanaklarım al al olmuştu bana bakarak gülümsedi.
''ben varken onlar sana birşey yapamaz''
''iyiki varsın''
''Jeon bugün neler yaptın bakalım?''
''Sahile gidiyordum ara sokaktan bir bağrışma geldi oraya girdim bir adam birini öldürdü ve bana bakıp hızlıca uzaklaştı.Onu tanıdığıma eminim ama kim çözemedim''
''Kahretsin..Öğrenmemeli''
''birşey mii dedin Vantae?''
''Hayır Jeon''
''Seni seviyorum Vantae''
dedim ve ona sıkıca boynundan sarıldım o da ellerini belime koymuştu.Emindim bizi görenler sevgili sanıyordu.Ona son kez gülümseyip çekildim.Bana bakıyordu.
''Seni seviyorum Jeon''
''Bende ama arkadaş olara-''dediğim an dudaklarıma kapanmıştı biraz bekledikten sonra karşılık vermeye başladım.Bir kaç dakika öpüştükten sonra bana baktı.
''Benimle çıkar mısın?''
''Iıı şey şuan olmaz biraz düşünsem olur mu?''
''tamam''
Bu klipteki sahneler bu kitaptada olacak.
Not : bu kitap serial killerın sözlerine dikkat edilerek yazıldı.
bu kitaptaki gibi başka şarkılara uyarlama olarak kitaplar yazabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serial Killer | Taekook
Короткий рассказ×TAMAMLANDI Seri katil olmam kalbim olmadığı anlamına gelmez, sende bana aşık olacaksın Jeon. | ~~ 📌 Yetişkin İçerik bulunmamaktadır. 📌Semetae ve Ukekook 📌başlama Tarihi 13.01.21 📌Bitiş Tarihi 20.05.21