0.4👣

4.5K 249 127
                                    

Lana del rey / Serial Killer

Taehyungtan devam.

Gözlerimi araladığımda jungkook yatakta bağdaş kurmuş beni izliyordu.Hiç bozuntuya vermeden uyuma taklidine devam ettim.Karşımda tavşan gibi kocaman açılmış gözleri ile dışarı baktı ve kalkıp perdeyi açtı.Akşam saatleriydi ve Hyunjinin bu saatte gelmeyeceğini biliyordum.

Yeni uyanmış taklidi için yavaşça gözlerimi açıp hafif bir esneme bıraktım.Bana bakıp yanıma tekrar yattı ve gülümsedi.Ölmek üzereydim..

"Sonunda uyandın Vantae"

"Aldığım en iyi uykuydu teşekkürler"

Bana rica ederim der gibi bir bakış attı.Telefonuma mesaj gelince hemen kalkıp telefonu aldım ve tekli koltuğa oturdum.

(--------------------------------------)

M.Y: Nerdesin?

Taehyung: Jungkookun yanındayım

M.Y: Anladım,onu kendine aşık edebildin mi?

Taehyung: Şuanlık bana aşık değil gibi ama yakında olacak.

M.Y: Seri katil olduğunu biliyor mu?

Taehyung: söylersem benden kaçar bu yüzden söylemedim.

M.Y: anladım.

Taehyung : ne için mesaj atmıştın sen?

M.Y: Jimin bana neden eve hep geç geldiğini sordu,onu aldattığımı düşünüyor bu yüzden evden kovuldum.

Taehyung : ne ösuwkdhjwjdgğwjdhns.

M.Y : Yarın gidip açıklamam lazım yoksa evden gider falan bulmakla uğraşamam.

Taehyung : inşallah jungkook biz sevgili olunca öyle yapmaz.

M.Y: Sen neden onun yanında ona Jeon diye sesleniyorsun?

Taehyung: Saygılı ve Nazik olmaya çalışıyorum normalde böyle değilim bilirsin.

M.Y: evet biliyorum.Biz beraber kalırken her akşam eve ellerin kanlı geldiğini,hep bir yerinin yarıldığını..

Taehyung: Tamam tamam başlama yine.Benim meleğim beni izliyor sonra konuşalım.

M.Y: Tamam 'meleğinle' birgün tanışalım

Taehyung: Ok

(--------------------------------------------)

Jungkook yatakta oturmuş beni izliyordu.Telefonu kapatıp cebime koydum ve ona baktım.

"Arkadaşım bir gün senle tanışmak istediğini söyledi"

"Olur neden olmasın"

"İyi uyudun değil mi?"

"Evet şuan gece yarısı ama ben sanki sabahtan beri uyuyormuş gibi hissediyorum"

Ona gülümsedim ve o da bana gülümsedi.Çok güzel gülümsüyor...

İşte ona tekra aşık oldum.Neden bu kadar baş döndürücü Bir güzelliği var.O çok saf yoksa benden uzak dururdu.

"Jeon çok güzelsin"

Utandığı belliydi yanakları al al olmuştu elleriyle oynuyordu ve başı öne eğikti.

"T-teşekkür ederim"

Onun bu hali çok tatlıydı o görmeden kısa süre gülümsedim.Ayağımı diğer ayağımın üstüne attım.Ona bakmaya başladım ve bunu fark edince hemen yüzünü kapattı.Bu sefer duramadım ve ortaya bir kahkaha bıraktım.

"Utanmana gerek yok"

"Ama ama birdaha öyle deme"

"Belki derim"

Ellerini yüzünden indirdi ve bana baktı.Kaşlarını yalandanda olsa çattı,yanaklarını şişirdi.Sırf kızgın durmak için yapıyordu ama bu onu çok tatlı yapıyordu.Hiç sesimi çıkarmadım ve korkmuş gibi yaptım.

"Özür dilerim lütfen çok korkuyorum"

"Biliyordum ben çok güçlüyüm kork benden"

"Aaa korktum(!)"

"Aferin"

Eski haline döndü ve yatağına tekrar yatıp gözlerini tavanda gezdirdi ben ise sadece onu izliyordum.Benim için huzur jungkookun yanıydı.Bende kalkıp onun yanına yattım ve beraber rüyalar hakkında konuşmaya başladık.


Bende kalkıp onun yanına yattım ve beraber rüyalar hakkında konuşmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung~~

Serial Killer | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin