מאגנוס

165 18 26
                                    

הסתכלתי על ראשה הבלונדיני היפהפה שהיה מעוטר בכתר.

כתר שמוכיח שהיא שולטת על מיטיקה איתי.

כתר שמוכיח שהיא שלי .אשתי.

קליאונה הנסיכה הזהובה, הנסיכה הזהובה שלי.

אני מסתכל עליה צוחקת עם הילדה שלנו אמילי ואני מתקדם לעבריהן.

"מאגנוס," קליאו רצה לתוך זרועתיי אני מחבק אותה ואז מנשק אותה קלות על שפתיה.

"הכל בסדר?" היא שואלת ,לעזאזל תמיד היא מצליחה לקרוא אותי כמו ספר פתוח.

"כן הכל מצויין." אני מחייך אליה. זה לא העת לספר לה.

אני מרגיש משהו נתפס על רגלי ואני רואה את אמילי מלפפת את זרועתיה הקטנות

"אבאא ,תרים אותיי ,אבאאא נו בבקשהה,"

"אין צורך שתגידי פעמיים," אני מניף אותה ומחבק אותה באמת אין צורך שהיא תגיד פעמיים, מבט אחד מהעיניים הכחולות המדהימות האלה ואני נמס.

בעוד אמילי מנסה לשיר וקליאו צוחקת מאחורי אני מבין שסוף סוף אני יכול להגיד שאני מאושר, אחרי שנים שלא חשבתי שאני אחייך שוב.

אני לעולם לא אשכח את היום לפני הנאום הגדול הראשון שלי ושל קליאו כשולטי מיטיקה. כשואליה הניחה את ידיה על בטנה של קליאו, והודיעה לנו שיהיה לנו בן. הייתי כל כך מאושר אז, שכל מה   שחשבתי עליו במשך כל הנאום,  גם כאשר ההמון מחא כפיים וצרח בהתלהבות, היה העתיד שמחכה לנו – לא רק כשליטי מיטיקה – אלא גם כהורים, כמשפחה.

האושר שחשתי היה קצר, הרבה יותר קצר משחשבתי שיהיה.

אנחנו חוזרים לארמון שאמילי על כתפיי .

"שלום לוקאס ,חזרנו" אני אומר למשרת

"הוד מלכותך" הוא קד ברשמיות.

"ג'ונאס והעלמה לוסיה הגיעו היום" לוקאס אמר.

"מאגנוס," לוסיה ,כמה זמן לא ראיתי אותה. כל כך הרבה השתנה, לשנינו יש ילדים - לה את ליז ולי את אמילי. בחיים לא הייתי מתאר שזה יקרה.

"ג'ונאס." אני אומר בחריקת שיניים שמבטי נפגש עם מבטו

אבל קליאו, טוב, היא רצה לחבק אותו .

אני רוצה להשמיד אותו כרגע. אף אחד לא מורשה לגעת בה חוץ ממני, הוא חושב ששכחתי לו שפעם היה בינהם משהו? אם  אמילי לא הייתה בין זרועתי ממזמן הוא היה מחוסל.

"אז מאגנוס, איך זה  להיות מלך?" הוא שואל בעוד קליאו ולוסיה צוחקות על משהו והיא באה לקחת ממני את אמילי אבל אני עוצר את קליאו ומנשק אותה נשיקה עמוקה שגונאס יבין שקליאו שלי.

"אתה יודע, אני עם לוסיה אין לך מה לחשוש, אני לא רוצה את קליאו." הוא אומר שקליאו מתרחקת ואני מגחך. הסתובבתי אליו כל כך מהר שהוא כמעט מעד לאחור.

ממלכה בוערת / A Burning KingdomWhere stories live. Discover now