Pᴏᴠ ᴛ/ɴAʟ ᴀ ᴠᴇʀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀᴅᴏ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ᴅᴇ ᴇʟ ᴍᴇ ʜɪᴄɪᴇʀᴏɴ ᴄᴏɴᴍᴏᴠᴇʀᴍᴇ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ....sᴇ ᴠᴇɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅɪᴄʜᴏ ᴄᴏɴ sɪɴᴄᴇʀɪᴅᴀᴅ ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇᴄɪᴅɪ́ ᴍᴇᴊᴏʀ ɴᴏ ʜᴀᴄᴇʀᴍᴇ ɪʟᴜᴄɪᴏɴᴇs ᴀsɪ́ ϙᴜᴇ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴍᴀ́s sᴇᴄᴀ ᴘᴏsɪʙʟᴇ ...
_ ᴇʜ ɢʀᴀᴄɪᴀs ....ʏ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴠᴀ́ᴍᴏɴᴏs ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴀʀʀᴇᴘɪᴇɴᴛᴀ.....
Dɪᴊᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍᴇ sᴀғᴀʙᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴍᴀɴᴏ ᴇʟ ᴍᴇ ᴀsɪ́ɴᴛɪᴏ , ʏ ᴘᴏᴅɪ́ᴀ ɴᴏᴛᴀʀ ϙᴜᴇ sᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅᴇsᴀɴɪᴍᴀᴅᴏ ᴀɴᴛᴇ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅɪᴄʜᴏ sᴏʟᴏ sᴜsᴘɪʀᴇ ʏ ᴍᴇ ᴍᴏɴᴛᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴀʀʀᴏ ..ʟᴏ ᴠɪ́ ᴅᴀʀ ʟᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴀʟ ᴀᴜᴛᴏ ʏ ᴄᴀᴍʙɪᴇ ᴍɪ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴇɴ ᴍɪ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇʟ ᴀsɪᴇɴᴛᴏ....
_ᴀʜᴏʀᴀ sɪ ᴠᴀ́ᴍᴏɴᴏs...
Lᴏ ᴍɪʀᴇ ʏ ᴀsᴇɴᴛɪ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍᴇ ʀᴇᴄᴏsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴇʟ ᴠɪᴅʀɪᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ , ʟᴀ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ Sᴇᴜ́ʟ....
Sᴏʟᴏ ᴍᴇ ᴀɴsɪᴀʙᴀ ᴘᴏʀ sᴀʙᴇʀ ϙᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ...ʏᴀ ϙᴜᴇ ᴇɴ ᴠᴇʀᴅᴀ ᴇsᴛᴏ sᴇ ᴍᴇ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴍᴜʏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ....
_ ϙᴜᴇ ᴘɪᴇɴsᴀs¿?
Aʟ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀʟᴏ ᴍᴇ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪ ᴇʟ ᴘᴏʀϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ᴇsᴏ¿? Aᴄᴀsᴏ ʟᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴘɪᴇɴsᴇ ¿?
_ ᴇʜʜʜ ʏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴄᴜᴀ́ɴᴅᴏ ᴛᴇ ᴅɪɢᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴘɪᴇɴsᴏ Kɪᴍ
Eʟ ᴍᴇ ᴍɪʀᴏ ʏ sᴏɴʀɪᴏ́ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ʏᴏ sᴏʟᴏ ᴀʀϙᴜᴇᴇ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄᴇᴊᴀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀ....
_ᴋɪᴍ ᴛᴇ ʜᴀʙʟᴇ́!
Lᴏ ᴍɪʀᴇ ᴀ sᴇʀɪ́ᴀ ʏ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ᴄᴏɴғᴜsᴀ
_ᴘᴇʀᴅᴏɴ.... Pᴇʀᴏ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴀʜɪ́ ᴜɴᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ᴠᴇᴢ ᴏ ɴᴏ ¿?
Sᴜsᴘɪʀᴇ ʏ ᴍᴇ ʀᴇᴄᴏsᴛᴇ ᴅᴇɴᴜᴇᴠᴏ ᴍɪᴇ́ɴᴛʀᴀs ᴠᴇɪ́ᴀ ᴇʟ ᴄᴀᴍɪɴᴏ , ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ ᴠᴇᴏ ᴍᴜᴄʜᴏs ᴀ́ʀʙᴏʟᴇs ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴍᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪ́ᴀ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ .... Esᴛᴀ́ʙᴀᴍᴏs sᴀʟɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ ᴘᴇɴsᴇ́ ϙᴜᴇ sᴇʀɪ́ᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴘᴀʀϙᴜᴇ ᴏ ᴜɴ ʀᴇsᴛᴀᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀʙʟᴀʀ sᴇʀᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴘɪᴇɴsᴀ sᴇᴄᴜᴇsᴛʀᴀʀ¿? Asʜ ϙᴜᴇ ᴄᴏsᴀs ᴘɪᴇɴsᴀs ᴛ/ɴ , ᴠᴏʟᴛᴇᴇ ᴀ ᴠᴇʀʟᴏ ʏ ʟᴏ ᴍɪʀᴇ ғʀᴜɴᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇʟ sᴇɴ̃ᴏ
_ᴏʏᴇ Kɪᴍ ! Qᴜᴇ ᴛʀᴀᴍᴀs¿?
........................................................
Pᴏᴠ ɴᴀᴍ
Aʟ ᴠᴇʀ ᴅᴇ ϙᴜɪᴇ́ɴ sᴇ ᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ sᴜsᴘɪʀᴇ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟᴏ ...
_ᴏʜ ʜᴏʟᴀ Jɪᴍɪɴ ᴇʜ ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ᴘᴀsᴇᴀʀ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴘᴏʀϙᴜᴇ ɴᴇsᴇᴄɪᴛᴀs ᴀʟɢᴏ ¿?
_sɪ ᴇs ᴄɪᴇʀᴛᴏ ...¿?
ESTÁS LEYENDO
🥀__ᏞᎪ ᏢᎬϴᎡ ͲᎡᎪᏆᏟᏆϴ́Ν__🥀
RomanceDos parejas enamoradas entre sip ,creiendo que podrían soportar todo obstáculo que se pusiera ante su amor ....pero no sabían que el destino lo sorprendería de tal forma ..... es fuerte todo lo que están pasando ya que apesar de todo el amor que sie...