~19~

182 14 0
                                    

,,Víš, vlastně jsem díky tobě poznal kupu youtuberů a nějaký lidi mě taky začali odebírat, prostě se mi otevřeli nový dveře na youtube..."

,,Nechceš mi to třeba už říct?"

,,Prostě tvuj táta věděl tak trochu že se bavíme, neví v jak velký míře, ale věděl to. Díky tomu jsem já a Dominik na jeho serveru. Ten server už měl bejt uzavřenej, ale díky tobě nás ještě vzal. Ten server je jen pro youtubery a díky tomu jsme se dostali k dalším youtuberům, který o nás dřív ani nemuseli vědět."

,,Tak asi nemáš zač, protože jsem z toho, co jsi tak říkal pochopila asi půlku..."

,,Ale základ máš ne?" zasmál jsem se a potichu doufal, že to nebudu muset vysvětlovat znovu.

,,Asi jo."

,,Tim líp." zasmáli jsme se oba dva. Došli jsme "domu" a tam jsem Nelu chvíli zase prováděl po youtube. Po chvíli za námi přišel Michal a chvíli Nele vysvětloval on různý funkce. Pak jsme zavolali s klukama, Matym a Samem, Dazer jede domu, takže volat nemůže. Povídali jsme si asi hodinu, šťouchnul jsem do Neli a vypnul mikrofon. 

,,Asi je načase pokročit s naším prankem, co říkáš?" další krok je, říct jim, že jsme spolu

,,Jsi si jistej?"

,,Co by se mělo pokazit?"

,,Já nevim, neznám jejich reakce na takovýhle věci..."

,,Neboj, berou to normálně, nic se nestane."

,,Okej jdeme na to..." zrušil jsem ztlumení a zapnul jsem face cam. Nela mi seděla na klíně a drželi jsme se za ruku, jen jsem teď litoval, že jsem nikomu neřekl, že tohle bude a kdokoliv může kdykoliv přijít, ale na to je pozdě. Ještě než jsem zapnul kameru, tak jsme se s klukama domluvili, že to uděláme všichni. Zapla se Matyho kamera, pak Samkova a nakonec naše. Hned první vteřinu, co jsme zapli kameru jsem viděl, jak šokovaně se Maty zatvářil. Povídali jsme si dál, tam kde jsme skončili. Povídali jsme si ještě asi 20 minut. Pak jsme se rozloučili a vypnuli to.


Dneska to byla trochu míň zajímavá kapitola, ale nechci jen tak přeskakovat dny, takže je potřebuju nějak zaplnit. Je mi tak trošku proti srsti vydávat takhle krátký kapitoly, protože se mi zdá, že se tam vůbec nic neodehrálo. Každopádně vám zase moc děkuju za vaší aktivitu. A.........

ZATÍM ČUS

14.1.2021

Škola pro YouTuberyKde žijí příběhy. Začni objevovat