12. Bölüm

527 37 32
                                    

İmkansızdı bizim aşkımız. Beni yarı yolda bırakmıştı ben her gün onun beni sevdiği için mutlu olurken bir baktığımda oda Ceren ilke mutluydu.Biz diye bir şey asla olmayacaktı olmasına izin vermeyecektim.

Berfin= Cemre Annemin ameliyatı çok önemli biliyorsun.

Cemre= Bilmem bir şeyi değiştirmiyor.

Berfin= Zorunda olduğumu bildiğin halde benimle küsmen kaçıncı seviye.

Cemre= Seviyesizsin ya şimdi sen benim kaçıncı seviyede olduğumu göremezsin şimdi çekil önümden.

Berfin= Peki.

Cemreye Cellattan mesaj gelir.

Cellat= Biz neyiz?

Cemre= Arkadaş olamıyoruz sevgili asla biz seninle birbiri olmadan yapamayan iki insanız hepsi bu...

Zaten Cellatla olmam doğru değildi onun Babası benim ailemin katiliydi. Bilmiyorum sanıyor ama ben her şeyi biliyorum. Bu ondan soğumama neden değil sonuçta Babası yaptı.

***************************

Berke= Kütüphaneye gidiyoruz demi?

Cemre= Evet.

Cellat= Hadi gidelim.

Kütüphaneye gelirler.

Cemre= Sınavda bunlar çıkacaksa ben kesin eksilere inerim.

Berke= O kadar da değildir dur kontrol ediyim. Valla o kadarmış.

Cellat= Formülleri öğrenmek ile başlarsan matematik daha kolay hale gelir dene derim.

Cemre= Tamam formüller bende yazılı değil.

Cellat kendi özet defterini verir.

Cemre= Senin defterini de çalmam merak etme.

Ceren= Bana laf çarpıtmayı bırak nereden biliyim yüksek aldın defter kaybolmuş sen aldın sandım.

Cemre= Tamam.

**********************

Berke ile Cemre eve dönüş yolunda birliktedir Cemre bütün derdini Berkeye anlatır Cellatı, Cereni, Berfini, Yareni ve Ailesini.

Berke= Üzülme seni hayattan soğutanlar varsa, tekrar hayata bağlayacak olanlarda var. Sırtını dönenler varsa saç telini dahi sahiplenecek olanlarda var. Unutma hayat bir sınavdan ibaret. Haketmeyen birisi için yüzünü düşürme elbet hak eden birisi gelip yüzünü güldürecektir.

Cemre= Kimden bahsediyorsun?

Berke= Kızma ama Cellat sana aşık yani o seni hak ediyor bir sebeb var o yüzden Ceren ile çıkıyor. Ama sen Ailenin Cellatın babasının öldürdüğünü biliyorsun Ceren cellatı bunla tehtid etmişti.

Cemre= Tehtid mi? Ben gidiyorum sonra görüşürüz.

Cemre Kütüphaneye gider Cellat yoktur sonra evine gider.

*********************

Cemoşun aklı başına geldi MCMCDHJWFGJQH

Bu sırada befonun şarkısı harikaydı. Ben aynı zamanda BÖFC'yim.

Bu sırada MerSu ayrıldı dediler ama ayrılmamışlar gündeme gelme çabaları beni bitiriyor.

PınYa sonsuz diyenler var JHWFDJKWEFKJWFEH

* Pınar ve Yağız*

Neyse papatya şarkısı bugün geliyor...

CemCel olsun artık yağğğ

GENÇ LİSELİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin