@-siz ÇOK ZOR anket :)
1. Yakalanmayacağınız kesin olsaydı aldatır mıydınız?
2. En yakın arkadaşınızın sevgilisi/eşine aşık oldunuz, o da size aşık. Arkadaşınıza ihanet eder miydiniz?
3. Şimdi fiziksel olarak en beğendiğiniz insanı düşünün. Sevgilinizi/eşinizi onunla aldatır mıydınız?
4. Size aylık 10.000 ₺ maaş verilse, Suriye'de çalışmayı düşünür müsünüz?
5. Toplum baskısı, dini kurallar ve cezalar olmasaydı adam öldürür müydünüz?
6. Acayip paraya ihtiyacınız var. Adamın biri size 1 böbreğiniz karşılığında 500.000 ₺ veriyor. Satar mısınız?
7. Hiçbir zararı olmasa ve hukuki bir cezası da olmasa uyuşturucu kullanır mısınız?
8. 100.000₺ verseler, hamam böceği, kurtçuk, tırtıl, pişmiş fare eti ve örümcekten oluşan kokteyl tabağını yer miydiniz?
9. Sonsuza kadar kuru köpek maması yemek mi? Sonsuza kadar ıslak kedi maması yemek mi?
10. Sonsuza kadar yalan söylemek zorunda kalmak mı? Sonsuza kadar doğru söylemek zorunda kalmak mı?
11. Ailenizin internet geçmişini tepeden tırnağa incelemesi mi? 10 tane osmanlı tokatı mı?
12. Piyangoyu kazanmak mı? Sonsuza kadar hasta olmamak mı?
13. Hayat boyu beleş yemek mi? Hayat boyu beleş internet mi?
14. -50 derecede 1 gün geçirmek mi? +50 derece 1 gün geçirmek mi?
15. Sonsuza kadar kola içmek mi? Sonsuza kadar ayran içmek mi?
16. Ölene kadar evden dışarı çıkmamak mı? Ölene kadar sokakta kalmak mı?
17. Sonsuza kadar 70 yaşında kalmak mı? Sonsuza kadar 7 yaşında kalmak mı?
Anket zordu biliyorum.d zor anketler yapmayı daha çok seviyorum. Sorular rahatsız edici olabilir ama anket sonuçta olucak o kadar.d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerimin @'li Anketii 🍃
Random🍃 Ankete herkes katılabilirr.. 🍃 ~ 08/06/2018 ~ "Hayallerinizden Vazgeçmeyin"