-27-

218 21 476
                                    

kerimmbeyy bi zahmet takip edin.d

1) Türkiye'nin gelişmesi için ilk ne yapılmalı?

2) Hiç bit pazarına gittiniz mi?

3) Boş zamanlarınızda neler yaparsınız?

4) Hayattaki en büyük korkunuz?

5) Nerede asla yaşamam dersiniz?

6) Nerede yaşamak isterdiniz?

7) Dünyanın en soğuk bölgesi Sibirya da yaşayacaksanız ve yanınıza sadece 3 şey almanız gerekiyor. Neleri alırdınız?

8) Hayattaki amacınız nedir?

9) Hayatınızdan telefonu yada televizyonu çıkartmak zorundasınız. Hangisini çıkartırdınız?

10) Bu gece uykuda göreceğiniz ilk rüyanın gerçekleşme garantisi verilseydi, bu riski alır mıydınız?

11) Wattpad uygulaması kaç yılında kurulmuştur?

12) Gündelik hayatınızda ne tür insanlarla karşılaşıyorsunuz?

13) Yap-boz (puzzle) yapıp hiç duvara astınız mı?

14) Ruh haliniz bu aralar nasıl?

15) Sabah işe gitmek üzere evden çıktınız. Durağa yaklaştınız ve bineceğiz otobüs gözlerinizin önünden geçip gitti ve yetişemediniz. Ne yapardınız?

16) Atatürk'ü sevenler: 10 Kasım 9.05'te saygı duruşunda bulunmayanlara karşı tavrınız nasıl olur?

17) Taksidesiniz önemli bir toplantıya gidiyorsunuz. Ulaşmak istediğiniz yere çok uzaktasınız ve trafik çok tıkalı. Taksiden inip yürür müydünüz? Yoksa risk alıp trafiğin açılmasını mı beklerdiniz?

18) KADINLARA ÖZEL: Herkesin içinde yüksek sesle kahkaha atar mısınız ?

19) ERKEKLERE ÖZEL: Günlük hayatınızda tespihin yeri nedir?

20) Alışverişlerinizi hangi marketlerden yaparsınız?

21) Yemeklerinizi dışardan mı yoksa ev yemeklerinden mi yiyorsunuz?

22) Eskisi günlerdeki gibi ........... olmak isterdim. (boşluğu doldurun)

23) Gün içerisinde yediğiniz hangi öğüne daha çok özen gösteriyorsunuz?

24) Facebook, twitter, e-mail vb. hesaplarınızın şifrelerini paylaştığınız biri/birileri var mı?

25) Dünyanın bazı ülkelerinde uygulanmış ya da halen uygulanmakta olan idam cezası çeşitlerinden en sert bulduklarınız hangileri?

26) Öfkenizi nasıl kontrol ediyorsunuz?

27) Aileniz tarafından takdir edilir misiniz?

28) Kol saati yada bileklik alsanız üzerinde ne tür logo/simge olmasına dikkat edersiniz?

29) KADINLARA ÖZEL: Futbolda ofsayt kuralının ne olduğunu biliyor musunuz?

30) ERKEKLERE ÖZEL: Hiç; ''Nerden teyzen oluyormuşum ben senin?'' cümlesine maruz kaldınız mı?

31) Bugün kendinizi nasıl tanımlarsınız?

32) Maddi olarak kendinizi hangi sınıfta görüyorsunuz?

Bir sonraki anket @'li olacak. Hoşcakalın.. :)

Kerimin @'li Anketii 🍃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin