6.İlk Göz Bebeği

248 20 0
                                    

6 Bölüm

İlk Göz Bebeği

     Zampara hayata boyunca bir çok kadınla birlikte olmuş ve bir çok kadını sevmişti. Bunlardan unutamadığı ilk yattığı kadın ve ilk sevdiği kadındı. Sevdiği kadın çok uzaklardaydı,ona artık ulaşamazdı ama yattığı kadın muhtemelen başka erkeklerle para karşılığı yatmaya devam ediyordu. Akşam henüz olmamıştı fakat 44'lük gelmesini beklemeyecekti. Babasından kalma 38'lik vardı. Tezgah altı satıcılarından 38'lik mermisine bulmuştu. Mermilerin hepsini paltosunun cebine doldurmuştu,geçen 8 yıl bir şey olmamış ise yine aynı yerde çalıştığını umuyordu.Subaru'yu evde bırakmış minibüs ile çalıştığı yerin yakınlarına gelmişti. Genelev resmi değildi fakat korunuyordu aslında buralara argoda hareket yerleri deniliyordu. Minibüsten indikten sonra dolambaçlı yollar ile yolunu epey uzatmıştı. Neredeyse yarım saat yürümüştü. Sokağa girince oldukça kalabalıktı. Gençler, yaşlılar merdivenlere ve kaldırımlara oturmuşlardı. Sokakta yürüyenlerin çoğu gençti. Sokağın başında ilerlerken bir kaç erkek ona bakmıştı. Daha önce böyle bir tipi burada görmediklerine emin gibiydiler. Bazı hayat kadınları dışarıda avlarını bekliyorlardı. Bazıları iyi giyinmiş kadın kadına sokakta dolaşıyorlardı. Yavuz ellerini cepte gözünde güneş gözlüğü ve ağzında sigarası ile yürümeye başlamıştı. Kirli sakalı ve paltosunun altında ki beyaz atlet ile tam çulsuz tipi vardı.

      Zampara gerçekten çulsuzun teki idi. Cabir onun cebine para koymuştu, ama yeterli değildi. Kenarlara park edilmiş arabaların aralarından geçiyordu. Karşısına çıkan kadın grupları ona gülümsüyor kendisi ile çıkıp çıkmayacağını soruyordu.  Kadınlardan bir tanesinin yanından geçtikten sonra kadın

''Hey çapulcu seninki mi büyük yoksa benim kimi deneyelim mi odam da?'' demişti. Kadın sırıtıyordu. Onun gibilerin çoğu kıçından ilişkiye girmeyi sevdiğini biliyordu. Zampara sadece bir adım attı. Yüzünü ona çevirdi.

''Sen eteğini ben pantolonumu indireyim kimin daha büyük olduğunu görelim'' dedi. Kadın attığı laflara genelde erkekler cevap vermezler hatta utanırlardı,ama karşısında hiç utanma duygusu olmayan Zampara vardı. Kadın daha bir şey dememişti. Zampara daha fazla bir şey demeden yürümeye devam etti. Bir kaç genç grubunun içinden geçerken Rus kadın karşısına çıkıp

''Gözel dakika istiyorsun?'' bozuk Türkçesi ile demişti. Zampara kadının fiziki baştan aşağıya süzdü. Oldukça iyi fiziki vardı ama buraya ilk göz bebeği için gelmişti. Rus veya başka kadınlarla takılmayı düşünmüyordu. Kadının yanından usulca geçti. Bir kaç adım daha attıktan sonra apartmanın önünde durdu. Kapının önünde ki adam.

''Yalnız Kovboy naber?'' dedi. Adamın kıyafeti 80 yıllardan fırlamış gibiydi. Belinde kırmızı bellik takmış kafasına yeşil bone vardı. Saçları omuzlarından aşağıya sarkıyordu. Görünürde silahı yoktu fakat belinin arkasında olabilirdi. Yavuz

''Duru ile görüşeceğim'' dedi. Adam neşesinden eser kalmamıştı.

''Duru diye birisi yok burada başkasını vereyim'' dedi. Yavuz

''Duru hiç bir yere gitmez ya buradadır ya da birisi onu öldürmüştür'' dedi. Onu iyi tadıyordu. Hayattan korkuyordu bir yere girdiği zaman hiç başka bir yere gitmeyen tiplerdendi. Bıraksalar Duru ölene kadar burada bedenini satardı. Hayır onun burada ölmesine izin veremezdi. Daha iyi yerleri hak ediyordu. Bir kadın buralarda hiç olmamalıydı aslında. Kadınlar çok kötü idi. Bu dünyada en kötü şey kadınlardı. Zamanla bunu anlamıştı yinede bazı kadınlar bu istisnaların dışında idi. Duru o nadir bulunan kadınlardan biriydi.

Zamparanın Ölümü[Bitti]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin