şizofreni diyen kimdi lan çocuğa? gelsin döveyim.
tamam, neyse.
izuku all for one ile savaşırken katsuki izuku'nun yara almaması için kendini feda ederken ölüyor.
all for one, izuku ve katsuki arasındakini anlayabilecek kadar zeki bir adam.
ve aslında savaş ve all for one'un planı üzerine gerçekleşti.
all for one'un asıl öldürmeye çalıştığı kişi izuku'ydu o öncelikliydi fakat katsukinin hamlesi ile tam tersi oldu. geriye yapması gereken şey kısa süre önce çaldığı ölülerin ruhlarını görmeye sağlayan quirki izuku'ya vermekti.
ki verdi de.
izlediğim bir dizide hayattaki amaçlarını tamamlayamamış ruhlar dünyada kalmaya devam eder. tamamladıkları zaman ise giderdi.
katsuki'nin kalma sebebi izuku'yu korumaktı. ilerliyen zamanlarda ise o hastahaneden çıkmasıydı.
insan psikolojisi çok kırılgandır, izuku katsuki'yi gördüğünde kimse ona inanmamış ve delirmiş olduğunu düşünmüşlerdi.
izuku ise kimse ona inanmadığı için cidden delirdiğini düşünmeye başladı ve buna fazlasıyla inandı. izuku asla delirmedi, delirdiğini sandı.
ayrıyetten izuku asla iki quirk birden kullanamadı. hastahanede olduğu zamanlarda one for all'ı kullanamamasının sebebi o an başka quirki kullandığı içindi.
aylar sonra ilk one for all'ı kullandığı zaman (masayı kırdığında) katsuki arkasında bulunmaktadır fakat izuku arkasında dönmediği için katsuki'nin anlık yok oluşunu görmedi.
kirishima'nın izuku'dan özür dileme sebebi onun delirdiğini düşündükleri içindi. ardından izuku kirishima'yı bir daha görmedi çünkü bu dünyada kalmak için bir sebebi yoktu.
izukunun doktorunun -onun tasfiri ile arkadaşının- elindeki dosyada bakugou katsuki ile ilgili bilgiler yazıyordu. bizzat yakınlarından alınan bilgiler.
-
aklınıza takılan bir şey var ise yazmaktan çekinmeyin, tek tek cevaplayacağım :3
hâlâ neden katsuki'yi öldürdüğümü düşünüyorum bu arada :"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
room;; bakudeku
Fanfictiontamamlandı. - onlara kızgın mısın kacchan? - #1 room (19.03.21) katsudeku/bakudeku küçük yazı stili.