⇢ ᴛɪ́ᴛᴜʟᴏ: Tʜᴇ Gʀᴇᴀᴛᴇsᴛ Gᴏᴅᴅᴇss ᴏғ Aʟʟ
⇢ ᴀᴜᴛᴏʀ(ᴀ): Ndiangelox
⇢ sɪɴᴏᴘsᴇ:
ᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ғᴀʟᴀ sᴏʙʀᴇ ᴅᴇᴜsᴇs ɢʀᴇɢᴏs. ᴛᴜᴅᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪᴀ, ϙᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴘᴇɴsᴀᴍ sᴇʀ ᴜᴍᴀ ʟᴇɴᴅᴀ.
ᴇssᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪᴀ ғᴀʟᴀ ϙᴜᴇ ᴢᴇᴜs ᴇ ᴜᴍᴀ ᴅᴇᴜsᴀ ᴅᴏ ᴏʟɪᴍᴘᴏ ᴛɪᴠᴇʀᴀᴍ ᴜᴍᴀ ғɪʟʜᴀ, sᴏ́ ϙᴜᴇ ᴇʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅɪᴀᴍ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ, ᴘᴏɪs ᴅᴏɪs ᴅᴇᴜsᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀᴍ ᴛᴇʀ ᴜᴍ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴀᴍᴏʀᴏsᴏ. ᴘᴏʀ ɪssᴏ, ᴅᴏɪs ᴍᴇsᴇs ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ɴᴀsᴄɪᴅᴀ, ᴏs ᴅᴇᴜsᴇs ᴅᴇᴄɪᴅɪʀᴀᴍ ʟᴇᴠᴀʀ ᴀ ғɪʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴛᴇʀʀᴀ. ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴀ ᴅᴇᴜsᴀ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ɴᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴄᴀsᴀʟ ᴛᴇʀʀᴇsᴛʀᴇ. ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴠᴏʟᴛᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴏʟɪᴍᴘᴏ ᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴅᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴛᴇᴠᴇ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʜᴜᴍᴀɴᴏ, ᴏ ϙᴜᴇ ғᴇᴢ ᴄᴏᴍ ϙᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇɴɢʀᴀᴠɪᴅᴀssᴇ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴛɪᴠᴇssᴇ ᴍᴀɪs ᴜᴍ ʙᴇʙᴇ̂.
ᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪᴀ ᴅɪᴢ ϙᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴs ᴀɴᴏs ᴍᴀɪs ᴛᴀʀᴅᴇ, ᴏ ғɪʟʜᴏ ᴅᴇ ʜᴇʀᴍᴇs sᴇʀᴀ́ ᴇɴᴠɪᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ᴇ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ ᴀ ғɪʟʜᴀ ᴅᴇ ᴢᴇᴜs, ᴀᴛᴇ́ ϙᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀssᴇ 18 ᴀɴᴏs.
ᴀᴏ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀʀ 18 ᴀɴᴏs ᴇʟᴀ ᴅᴇᴠᴇʀᴀ́ sᴇʀ ᴄᴏɴᴠᴏᴄᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴀᴄᴀᴍᴘᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴍᴇɪᴏ-sᴀɴɢᴜᴇ, ᴀᴄᴀᴍᴘᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴇᴍɪᴅᴇᴜsᴇs, ᴍᴇsᴍᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴍᴇɪᴏ sᴀɴɢᴜᴇ (ᴛᴏᴅᴏs ᴘᴇɴsᴀʀᴀ̃ᴏ ϙᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇ́ sᴏᴍᴇɴᴛᴇ ғɪʟʜᴀ ᴅᴇ ᴢᴇᴜs).
ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴀ ғᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ɪʟʜᴀ ᴏʟʏᴍᴘᴜs, ᴇʟᴀ ɪʀᴀ́ ᴅᴇsᴇɴᴄᴀᴅᴇᴀʀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴏs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs ᴅᴇ ᴢᴇᴜs ᴇ, ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇsʙʟᴏϙᴜᴇᴀʀ ᴏs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs ᴅᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, ᴛᴇʀᴀ́ ᴜᴍᴀ ᴠɪsᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪᴀ ϙᴜᴇ sᴏᴍᴇɴᴛᴇ ᴢᴇᴜs ᴛɪɴʜᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏ.
ʜᴀᴅᴇs ᴇ sᴜᴀ ᴇsᴘᴏsᴀ (ᴘᴇʀsᴇ́ғᴏɴᴇ) ɪʀᴀ̃ᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ sᴜᴀ ᴛʀᴏᴘᴀ ᴅᴏ sᴜʙᴍᴜɴᴅᴏ (ᴍᴏɴsᴛʀᴏs, ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs, sᴏʟᴅᴀᴅᴏs, ᴇᴛᴄ) ᴀᴛᴀᴄᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴇʀ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴇ ᴛᴏᴛᴀʟ sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴏʟɪᴍᴘᴏ!
sᴏᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴅᴇᴜsᴀ ᴍᴀɪs ғᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs ᴘᴏᴅᴇʀᴀ́ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ɪssᴏ ᴄᴏᴍ ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴅᴇ sᴇᴜs ᴀᴍɪɢᴏs, ᴅᴏ ᴀᴍᴏʀ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴇ ᴅᴇ sᴇᴜ/sᴜᴀ ᴍᴇɪᴀ-ɪʀᴍᴀ̃/ᴍᴇɪᴏ-ɪʀᴍᴀ̃ᴏ.
ᴊᴀ́ sᴀʙᴇᴍ ϙᴜᴇᴍ ᴇ́?
ɴᴀ̃ᴏ!?
ᴇɴᴛʀᴇᴍ ɴᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪʀ!⇢ ʀᴇᴄᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏs ғᴜᴛᴜʀᴏs ʟᴇɪᴛᴏʀᴇs:
ɢᴇɴᴛᴇ, ᴇ́ sᴇ́ʀɪᴏ,ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴇsᴛᴀʀ ʟᴇɴᴅᴏ ᴇssᴀ ғᴀɴғɪᴄ! ᴘᴇᴄ̧ᴏ ϙᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴇᴍ ᴇ ᴠᴏᴛᴇᴍ sᴀʙᴇ, ᴛʙᴍ ϙᴜᴇʀᴏ ɪɴᴛᴇʀᴀɢɪʀ ᴄᴏᴍ ᴠᴄs! ᴇ ᴍᴀɪs ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ,sᴏᴜ ɢʀᴀᴛᴀ ᴀ ᴛᴏᴅᴏs ᴠᴄs!
VOCÊ ESTÁ LENDO
↠ ᗪiᐯᑌᒪᘜᗩᑎᗪo Տᑌᗩ ᖴᗩᑎᖴiᑕ
Fanficᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ᴅɪᴠᴜʟɢᴀʀᴇɪ ᴀs ғᴀɴғɪᴄs ᴅᴀs ᴍɪɴʜᴀs (ᴅᴏs ᴍᴇᴜs) ʟᴇɪᴛᴏʀᴀs (ᴇs). ᴅᴇ ɢʀᴀᴄ̧ᴀ! ↠ ᴘᴇᴅɪᴅᴏs ᴀʙᴇʀᴛᴏs ( ) ↠ᴘᴇᴅɪᴅᴏs ғᴇᴄʜᴀᴅᴏs ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀʀɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ ( ) ↠ᴘᴇᴅɪᴅᴏs ғᴇᴄʜᴀᴅᴏs ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ (×) ᴅɪᴠᴜʟɢᴏ ғᴀɴғɪᴄs ᴅᴇ ϙᴜᴀɪsϙᴜᴇʀ sʜɪᴘᴘ ᴏᴜ ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇᴍ. capa feita por mim!