hoofdstuk 2

529 10 6
                                    


ik probeer nog op te staan maar ik merk dat het niet meer lukt en heel duizelig word dan zie ik alles zwart worden en ik val dan flauw.....

POV Bo:

Ik wordt wakker met vreselijke hoofdpijn, ik probeer voorzichtig overeind te komen maar ik krijg te veel last van mijn hoofd dus ik zak terug in het bed. ik kijk even om me heen en herinner het me weer: het ongeluk. ondertussen zie ik een verpleegster binnen komen en ze zegt:' oohh gelukkig je bent wakker hoe voel je je? Het gaat wel antwoord ik, ik heb alleen nog heel erg veel last van mijn hoofd en mijn linker been merk ik nu. de verpleegster zeg:' Ja dat snap ik wel wand je hebt een gebroken been en een lichte hersenschudding. ik schrik als ik dat hoor en dan zeg ik:' Ik herinner me het ongeluk nog, maar wie zat er eigenlijk achter het stuur van die auto? De verpleegster zegt:' ohja dat was ik nog vergeten te zeggen, de bestuurder van de auto zit in de wachtkamer hij leek erg geschrokken. Zal ik hem even halen? Ik zeg dat het goed is en de verpleegster verdwijnt weer op de gang, even later komt ze terug met een jongen van ongeveer 25 denk ik. Ik denk jeetje hij is fk knap.

POV Matthy:

Ik ben onderweg naar het bankzitters huis om op te gaan nemen met de boys, ik steek het kruispunt over maar schrik me dan rot. Ik zie een meisje oversteken en ik ga zowat op mijn rem staan maar ik ben te laat en ik zie haar met een harde klap op mijn motorkap neerkomen. Ik spring de auto uit en bel meteen 112, ze zijn er snel en ze wordt meegenomen naar het ziekenhuis. Ik mag mee in de ambulance en ik kijk haar bezorgt aan. Bij het ziekenhuis aangekomen wordt ze meteen meegenomen naar de spoed eisende hulp, na ongeveer 45 minuten komt er een verpleegster op me af gelopen en ik sta meteen op. Ze vertel dat ze wakker is en dat ik even mag gaan kijken. Ik kom binnen lopen en zie een meisje van ongeveer 23 in het bed liggen en ik denk:' Dammmnn zij is knap! Ik vraag snel hoe het gaat met haar. en ze antwoordt:' op de hoofdpijn na gaat het wel en ik zie dat ze naar me glimlacht. Ik biedt mijn excuses nog een keer aan. Dan vraag ik:' Hoe heet je eigenlijk'? Ze antwoordt:' Ik heet Bo en ik ben 23 jaar, en jij? Ik vertel dat ik Matthyas heet maar dat iedereen we eigenlijk Matthy of Matt noemt en ik zeg ook dat ik 26 jaar ben.

POV Bo: 

Nadat we onszelf hebben voorgesteld aan elkaar vraag ik aan de verpleegster wanneer ik naar huis mag, en ze zegt dat ik waarschijnlijk morgen al weg mag. Ik glimlach en bedank haar maar dan denk ik er opeens aan dat mijn ouders samen met mijn broertje op vakantie zijn naar Oostenrijk en ik zeg:' kut zooi'. Matthy kijkt me verbaast aan en vraagt wat er is, ik leg het hem uit. Ja mijn ouders en mijn jongere broertje zijn op vakantie en we wonen in een appartementencomplex op de 3e verdieping en er gaat geen lift. dus ik zie er een beetje tegenop om telkens die trappen op moet gaan.

POV Matthy: 

 Ik hoor van de verpleegster dat Bo morgen al naar huis mag gaan ik ben blij voor haar, maar dan hoor ik Bo opeens:' kutzooi zeggen en ik vraag wat er is'. Ze vertelt dat ze op de 3e verdieping woont en dat haar ouders op vakantie zijn en ze kan alleen met de trap bij het appartement komen. Ik denk na voor een oplossing en ik denk dat ik wel iets weet en ik zeg tegen Bo wacht even Ik zal iets regelen.



He let me fall for him.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu