hoofdstuk 3

488 7 8
                                    

Ik denk na voor een oplossing en ik denk dat ik wel iets weet en ik zeg tegen Bo wacht even Ik zal iets regelen.


*Matthy in de bankzitters app groep

Matthy: jo boys, even iets anders dan normaal. Ik heb een meisje, Bo vanochtend aangereden en ze ligt nu in het ziekenhuis en heeft een gebroken been en een lichte hersenschudding. Het gaat nu goed met haar alleen is er een probleem. Haar familie is op vakantie en ze wonen in een appartement op 3 hoog met alleen een trap dus ze kijkt er een beetje tegenop, dus ik wou aan haar voorstellen om bij ons te slapen tot haar ouders terug zijn, vinden jullie dat oké?

Koen: jo matt wat een heftig nieuws ik snap wel dat ze er tegen op ziet en wat mij betreft mag ze wel blijven slapen. Gezellig toch! 

Rob: fakka matt, ik vindt het ook prima wens haar beterschap!

Raoul: sure is goed, zin in!

Ik kijk blij en loopt terug naar de kamer van Bo en vertel haar over mijn idee, ze reageert enthousiast vraagt:' wil jij mij dan morgen ophalen? Dan gaan we even langs mijn huis om spullen op te halen en dan kunnen we door naar jou huis. Ik knik en ik vraag haar telefoonnummer om morgen een tijd af te spreken.

*die avond

Matthy: Hee bo, even een vraagje. Hoe laat zal ik je morgen komen ophalen? x matt

Bo Pov:

OMG een x en ik stuur snel een appje terug.

Bo: hoi matt, ik denk dat 11.00 wel een goede tijd is. x bo

Matthy: is goed dan kom ik om 11.00. tot morgen:)

Bo: tot morgen!!

*de volgende morgen om 11.00

Matthy Pov:

ik kom aan bij het ziekenhuis en loop meteen door naar Bo haar kamer, ik zeg hoi tegen haar en even laten lopen we samen het ziekenhuis uit. ik ondersteun haar een beetje omdat ze natuurlijk nog met krukken moet lopen. als we in mijn auto zitten geeft ze het adres van haar huis en het valt me op dat het huis van haar heel dicht bij het bankzittershuis licht. als we bij haar huis aankomen nouja het appartementencomplex dan vraagt ze of ik mee wil, ik zeg dat dat wel wil en we lopen samen naar de ingang. ik zie een hele steile trap en ik zie Bo er ook al naar kijken, ik vraag:' denk je dat het wel lukt'? ze zegt:' ja hoor ik denk het wel'. ik knik en we lopen de trap op. Na een paar trappen zie ik dat Bo het een beetje zwaar krijgt en ik til haar voorzichtig op, ze gilt zachtjes en moet dan lachen en zegt:' matt kijk uittt!! Jaja zeg ik, en zo loop ik door tot we er zijn. Na 20 minuten heeft Bo alles en lopen we weer naar beneden. Onderweg naar het bankzittershuis hebben we het over van alles: sport, school, hobby's, relaties. Ik vraag aan Bo of ze een relatie heeft en ze schudt van nee, ohh zeg ik dat het ik dus echt niet verwacht. Bo kijkt me aan en vraagt hoezo dan? Nou zeg ik je bent knap hoor. Ik zie bo blozen en snel wegkijken, ik pak haar bij haar kin en duw haar hoofd zo, dat ze we wel moet aankijken en ik glimlach naar haar. 

Bo Pov:

In de auto vraagt matt ineens of ik een vriendje heb. ik zeg nee en kijk hem vragend aan. Hij zegt nou je bent knap hoor ik voel dat ik moet blozen en ik kijk weg. Dan voel ik een vinger op mijn kin die mijn hoofd matt zijn kant op duwt zodat ik hem wel moet aankijken, Matt kijkt me aan en glimlacht ik glimlach terug. Ondertussen zijn we bij het bankzittershuis en Matthy houd de deur voor me open en ik zeg:' Wat een gentleman;) Ik zie dat hij lacht en moet blozen, ik loop verder naar binnen en zie nog 3 andere jongens op de bank zitten. Ze staan op zodra ze ons zien en ik zeg verlegen: hoi, ik ben Bo'. Als eerst komt er een jongen met oranje haar op me af en zegt:' zo wie is deze schoonheid? Ik voel dat ik moet blozen en stel me voor en steek mijn hand uit, maar die slaat hij af en opent zijn armen. Ik voel me een beetje ongemakkelijk maar doe het toch. de volgende stelt zich voor als Robbie Hij is best klein en heeft bruin haar, ook hem geef ik een knuffel. de laatste heet: Raoel en heeft een baard, hij ziet er volwassen uit en ik geef hem een knuffel. als ik ze heb begroet plof ik naast matt neer om de jongens beter te leren kennen.


Hee ik hoop dat jullie het deel leuk vonden, ik probeer om elke dag te schrijven behalve in het weekend. Ik weet niet zeker of het lukt maar ik doe mijn best,

tot het volgende deel!!

He let me fall for him.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu