Koşmaya başladım, durursam köpekler parçalar. Koşmaya devam edersem yorulurum. Bir anda çekildim, sırtım duvara vurdu.
Bir el ağzımı kapattı, korkmak panik olmak yerine köpeklerin gitmesini bekledim. Köpekler dümdüz devam etti. Muhtemelen koku duyuları da kaybolmuştu.
Köpekler geçip gidince ağzımda ki elini çekti. Ve geri çekildi, derin bir nefes alıp verdim.
"İyi misin?" Diye sordu kalın sesi.
"İyiyim, Sağol."Tekrar yola doğru adımlamak istedim. Ama kolumdan tutu.
"Nereye gidiyosun? Köpeklere yem olmam mı istiyosun?"
Onu süzdüm, siyah saçları, siyah gözleri vardı. Simsiyah giyinmişti. Şaşılacak derecede kendindeydi. Cebimden küçük ışığı çıktım, gözüne tutum. Kapatınca yaklaşıp göz kapağını tutum. Sonra diyer gözüne baktım.Cebimden not defterimi ve kalemimi çıkartım.
"Hiç uzun bir uyku uyudun mu?" Diye sordum.
"Hayır."
"Koklama, tatma, dokunma, duyma ve görme duyuları körleştimi?"
"Hayır."
"Senin gibi kaç kişi var?"
"Bir dakika bir dakika, beni dinle. Daha demin bir köpek sürüsü seni parçalıcaktı. Seni kurtardım." Dedi.
"Yani?"
"Yani, ne bu hareketler?""Bana bak çocuk." Dedim kendimden emin tavırla.
"Ben 20 yaşındayım."
"Bende 17 ama konu bu değil. Dünya siyah olmaya başlıyor, benim se yapmam gereken panzehiri bulmak! Şimdi sorularıma cevap verde panzehiri bulmam kolay olsun!"Etrafına baktı, kolumdan tutu.
"Benimle gel!"
Arkasından beni sürüklemeye başladı. Yıkık bir restoran kapısından içeri girdik. Restorantın mutfak bölmüne de geldik. Yerde ki kapağı açtı.
"İn aşağıya."
"Neden sana güveniyim?"
"Çünkü seni köpeklerden kurtardım."Susup aşağıya doğru indim, Merdivenleri indim, hoş ve loş bir ortam vardı. Ve beş kişi daha, hepside erkek. Hepsi şaşkın şaşkın bana bakıyodu. Sonra hepsi ayaklandı.
"Oha kız!" Dedi sarışın mavi gözlü olan.
"Nazik ol Jack!" Dedi arkamdan gelen beni kurtarsada adını bilmediğim adam."Ah pardon." Dedi Jack
Önündeki minderin basmadan üstünden geçti ve yanıma geldi. Elimi elinin içine alıp öptü.
"Meraba güzel bayan, ben Jack."
Tepkisizce ona baktım, elimi çektim.
"Cıvıklığa lüzum yok!"Diyerleri kıkırdadı, Jack' ın yüzü düştü. Kumral olan konuştu;
"Ben Edward."Sonra çekip gözlü olan muhtemelen Koreli;
"Bende Jin."Bir gözünde bandaj olan;
"Mark." Düz ve durgun bir sesi vardı.Siyahi olan;
"Nick bende. Memnun oldum.""Bize adını bahşeder misin güzel bayan?" Dedi yine bütün zevzekliği ile Jack.
"Sun"
"Bende Eric, acıkmışsındır bişeyler hazırlıyalım sana." Dedi. Sonunda beni kurtaran kişinin adını öğrendim."Aç değilim, sadece sizi görmek istedim. Size bir kaç soru sormam lazım."
Herkes bir yere oturdu. Bende mindere oturup not defterimi çıkartım.
"Aranızda dark1 virüsüne yakalanan var mı?"
"Hayır." Dedi hepsi bir anda.Not aldım. Jin ayağa kalkıp yanıma geldi, ne yazdığıma baktı. Yanıma oturdu.
"Bu virüsü biliyor musun?"
"Evet." Dedim. Halla not alırken.
"Nasıl bir virüs, Dark1 virüsü?" Diye sordu Edward."Dark1 virüsü, insanı insanlıtan çıkartıyor. Başta hissizleşiyosun, sonra beş duyu organını kaybediyosun. Sonra ise uzun uykuya dalıyosun, uyandığında ise hiçkimse oluyosun. Siyah kara ve boşluk. Bu da dünya nın daha siyah olmasını sağlıyor. Eyer bir Panzehir bulmazsam." İç çektim ve devam ettim. "Siyah bir dünya ya mahkûm kalıcaz. Bu virüsü babam yaptı, başta kanser hastalığı için yapmıştı. Ama sonra çileden çıktı. Ben etkilenmedim, sizde öyle."
"Ne yapmayı planlıyosun Sun?" Diye sordu Nick.
"Sizi incelemem lazım."
Edward ayağa kalktı, bulunduğumuz yerden başka bir yere çıkan kapıdan çıktı. Burda kalıp zaman kaybı yapıyordum. Ayağa kalktım.
"Nereye?" Diye sordu Mark.
"Burda zaman kaybediyorum, gitmem lazım. Burdan Güney Kore' ye gitmem lazım."Herkes ayaklandı.
"Virüs konusunda sana yardım edicez. Bu düğümü beraber çözücez." Dedi Eric.
"Virüsün size bulamayacağının garantisi yok beyler."
"Hepimiz karantina bölgesinden kaçtık. O virüsün içinden geldik. Yani bunu da yapabiliriz.""Peki." Dedim
Edward içeri girdi.
"Yemek hazır,herkes gelsin." Dedi."Önce yemek yiyelim Sun, sonra plan yapalım." Dedi Mark.
"Peki." Dedim..
.
.Siyah Dünya...
Dark1 virüsü...
Ve daha neler neler .
Ikinci bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Dünya : Dark1 Virüsü
FantasiaYavaşça karanlığa gömülen bir Dünya, hem insanlara yardım eden hemde olayları çözmeye çalışan bir kız. Bir Gurup genç, ya bu siyah dünyayı kurtarıcılar dı yada kendilerini kurtarıcaklardı. Sun Eric Mark Jin Nick Jack Edward