Karantina-Beyza Alkoç Aydın;
Duyuyormusunuz?
Sehirler ötesinden,
Denizler kadar uzaktan gelen o bağırış seslerini
Kılıç,kesik,cığlık seslerini.
Belki de yalnızca ben duyuyorum icimdeki savaş seslerini...
Bir tarafın savaşı kazandığını sandığın an, pes ettiğin andır.
Biz kazandığımızı sandık,kılıçlarımızı bıraktık.
Oysa pes etmişiz yalnızca.
Simdi uzaktan geldiğini duyuyorum ikinci savaşın.
Bizim koşarak uzaklaştığımız atlar,
Simdi koşarak arkamızdan geliyor
Düşman bu sefer daha güçlü,
Kılıçları bu sefer daha keskin ve çağaresiz.
Her zamankinden daha yoğun.
Oysa herkesin unuttuğu bir şey var;
Biz Hayla Ayaktayız,
Düşmeye niyetimiz yok
HAYLA BİZİMLEMİSİN?(İkinci perdenin arka kapağından alınmıştır)
Beş kitabı bulunmaktadadır ve Altınçısının çıkmayaçağı belirtilmiştir.
Beyza alkoçun diğer kitapları:sıfır kilometre,3391 kilometre,karküresi,Asansör,sınır,sınırsız.
---------------
Ayçöreği,Elmalı Turta-Zeynep sahra
Ahmet; Sahra'ya yürümeyi, bisiklete binmeyi,Erkek gibi dövüşmeyi öğretmişti.
Ama Hepsindem önemlisi ona,aşkın can yakıcı tattırmıştı, Hemde farkında bile olmadan...Sahra, Ahmet'e olan Karşılıksız aşkını ağırlığına dayanamayıp Çıkmaz'dan Uzaklaşırken, boynunda Ayçöreği kolyesi,dudaklarında tarcın tadı ve çantasında gizelmi Mektupların sahibi Mutlu kelebek vardı.
Ancak tüm bunlara rağmen katıldığı okul partisinde trajik bir sekilde hayatına giren sımarık romeonun hayatını değiştireçeğini bilmiyordu
(Ayçöreğinin arka kısmindan alınmıştır)2 kitaptan oluşmaktadır ayçoreği ve Elmalı turta 3. Kitabın cıkıçağı hakkında bilgimiz var ama nasıl gelişicek bilmiyoruz.
---------------Dilara Keskin- Düşman Okullar
Bir yapbozun olan insanlar,daima zıt kutuplarda olduklarını sanarlar ama hep yanılırlar.
İki okulun öğrencilerinin aslında çok iyi dost olabilecekken,sacma bir öfke kızılcımı büyük bir bir yangına dönüştürüp,kendine yıllarca bu yangında yanmaya mahkum ederler. Öyleki birbirine karşı duydukları kin ve Nefret, zamanla'düşman okullar' diye anılmasına yol açar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkı Ve Kitap Önerisi
Conto(Tamamlandı) Şarkı ve kitap önereceğim,2 bölüm olucak tahmin ettiğiniz gibi. benim sevdiğim veya önerdiğim şeyleri siz sevmeye bilirsiniz anlayışla karşılayın lütfen:)