NURSE ANN

23 5 4
                                    

gece testere sesiyle uyanmıştın sende merak edip yatağından kalkarak sesin geldiği yöne yani banyoya doğru gittin banyo kapısını açtığında ailen yerde kanlar içinde yatıyordu resmen parçalanmışlardı bu sefer ses odandan geliyordu...

sen bu sesi duyduğunda sıradaki kişinin sen olcağını anladın sessizce kapayı doğru yöneldin ayakkabılarını giydin kapıyı sessizce açtın dışarı çıktın tam kapıyı kapatçaktın ki onu gördün...

o kıpkırmızı gözleriyle sana bakıyordu bu kişi nurse ann dı.  testeresini bir anda çalıştırmasıyla sende evinizin yanındaki ormana doğru kaçtın...

o ormanda çok eski bir ev vardı ve o evin nerde olduğunu bildiğinden dolayı oraya doğru koştun yazın o evin anahtarını tesadüfen bulmuş ve o evin kapısının önünde olan paspasın altına koymuştun...

bir kaç dakika sonra

eve vardığın gibi anahtarı paspasın altından alıp hemen kapıyı açtın sonrada kapatıp önüne sandalye koyup kapıyı sıkıca kitledikten sonra ikinci kata çıktın ordaki bir pencereden baktın nurse ann evin önündeydi ve testeresini çıkarıp kapıyı kesmeye çalışıyordu sende hemen hızlıca merdievenlerden inip bodruma indin nurse annda oraya gelip seni buldu ve sana şunu dedi...

-ayyy sen ne baş belasıymışsın ya yoruldum be yoruldum neyse bak zaten eğer bir daha kaçarsan yaşamayı unut tamam mı dedi. 

ama hala bir kaçma şansın var sen olsan ne yaparsın...

creepypasta sen olsan ne yapardın acepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin