Tutaj zgredek któremu udało sie przeżyć 12 dlugich lat.
Przez pandemie wszyscy siedzimy w domu ale przez to że pani ni z duoy ni z pietruchy wyczarowała jakieś ksiąrzki do nauki musiliśmy przyjść do szkoły o 10. A oczywiscie ja zapomniałam że mamy przyjsc a 10 a ja przyszlam na 8 więc z wiedzy o moim debilizmie poszłam do sklepu kupić sobie kole i poszłam zobaczyc jak tsm plac zabaw który remontowali.
Okazało sie że wyjebali najbardziej zajebistą rzecz na świecie!
Nie było mojej pięknej zjeżdżalni która była wysoka na milon kilometrów (oczywiscie dla zgredja o metrze 69 było to mało)
Postanowiłam nie przychodzic do domu i nie przyjsc na lekcje z kamerką(której ja nie urzywałam). Przyszłam do domu o 11 i odrobiłam lekcje a o 16 skończyłam.Potem okazało sie że jestem chora przez co sie jeszcze bardziej wkórzyłam i zaczełam pisać jako anonim na stronie miasta hakie je złe bo zabrał moją zjeżdżalnie ns której zawsze dało sie z jakimś 6 latkiem zagrać w wędline i ser, zawsze wygrywałam i byłam nie pokonana a sekret kwił w tym że to ja muszę zacząc i połorzyć ser na środku a dziecko obok a potem jurz reszta taktyki, lecz pewnego dnia małe gówniok z którym nawet w zawpdach na oddychanie można wygrać przyszedł z starszym bratem i tak oto chciał sprać mnie na jabłko ale udało mi sie z nim wygrać. Jak teraz o tym myśle to hest mi smótno, jednak ta nielegalna hodowla dzieci nue była dobrym pomysłem...
Trzeba było wszyskich naraz oddać demonom i by ta ruda z blondynem i innymi nie uciekła.(pozdro dla kumatych (the promised neverland))
Brak sukcesuCała historyjka została w połowie napisana na wzprze prawdziwych wydarzeń