Her Kesin Takip Etmesi Gereken Hesaplar

227 49 182
                                    

Evet arkadaşlar şimdi kuralları anlatıyotum.

Herkes kitabı kütüphanesize eklesin! 3 4 günde bir kitab tanıtımı yapıcam. İlk bölümde 3 kitap tanıtıcam. Onlarıda buldum zaten.

Burda olan herkese teker teker sorup, öyle etiketledim. Yani kafamdan uydurmadım. Şimdi buraya gelen her kes mutlaka aşağıdakilerin hepsini takip etmeli(zorunlu)!
Katılım hep açık olucak. Ben herkesi 1 tane yorumun altına etikeyliycem. Çünki yeniden gelen olursa haberimiz olsun. Katılanlar öncelikle bana dm den yazıcak.Zaten izin vericem ama ortalık karışmasın diye.
Evet esas kurallardan bahs ediyorum şimdi:
Bazılarımızın beliki zamanı falan olmaz, gelen herkesin kitabını oylayamiycağını biliyorum. Bu yüzden şöyle bi şey düşündüm. Ben her 3 ve ya 4 günde bir kitap tanıtımı yapiyim.Ama herkesin en fazla 4 kitabını.

Her gelen yapa biliyosa en az 2 kişiyi etiketlesin(Burda olmayanlardan).Benden başka kimse Etiket yerine yazmiycak. Sohbet yeri açıcam isteyen oraya yaza bilir. Yani istediyi her şeyi. Zaten ben gece 12 ye kadar kesinlikle aktiv olucam. Etiketlenenlerse(sizin etiketledikleriniz) bana söyleyip gelsinler.
Eyer unf temizliyi yapıcaksanız hem sohbet yerine hemde etiket yerine mutlaka yazsın. Ve bitince ilk olarak aşığıdakileri takip etsin!
Evet bu kadar şimdi isteyen sohbet yerinde istediyi gibi takıldın. Bildirimlerden rahatsız olanlar varsada kapata bilir.
Not: birilerini etikeliycekseniz etiket yerinde yapın! Arkadaşlar ben göre biliyorum kim kimi takip etdiyini. Hepinizin takip etdiklerini ve takipçilerini üşenmeden telefona kayd etdim.
gesizBer(burdakilerin azlnı takip ediyodun) OnlarSeni_Sevmiyolar✅(etmediyin 3 4 kişi var)
Queen-Of_Mean
selen153joker
Kuzeyinkizi_-
Haticekacmaz123
BTSHayalEt415
Gurbet_brlk
serem1234ger
Karol_scamander
karolambar
_v_a_l_u_
ElsenAbdullayev9
ZRpatch
a2d00a9
_-hayat_71-_
nehiruygun1
_Luna_Karol
ruggeroparasiempre
ayembela
_Lucifer_melek_
cali_-kusu_-
ruggeristatr
Birvedagibi-
--Drarry_Forever--
ruggero_184
MelikeSoybilir(bi çok kişi seni takip efiyo sende et)
1Sahra(siz takip etmediyiniz için takipten çıktı) takip edene geri dönücek
Ruggarolfan14
SoyElif_345
-DangerNil_(3 4 gün aktif olmadığı için şimdilik takip etmiyo)
yyeosangie
Valentin_Zenere_3999
soylunam00
-libero
alonedark1118
ninifavs
rapunzelimiz_
Karolistam1
-kentler
lonelinesswizard
pulluzynp1234
nisa_yapar
_imTodorokiShouto_
vedaetmedengit
birisistw_
AltayileEge
turkmenesra

MAYINLI ALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin