ölüme en yakın zaman

3.3K 189 4
                                    

                      Melis..

Arasın batırdığı iğneler canımı yakıyor fazla bağırmadım sadece ağlıyorum sıla arasın sevgilisiydi cok seviyorlardı birbirlerini sıla 2 yıl önce öldü dorukla ne alakası sılayı o öldürmüş olamaz aras odaya bi hışınla girdi bana bakarak kahkaha atti benim kardeşim bu kadar zalimleşmiydi benim canımı yakacak kadar "" kardeşim nasılsın "" dedi soguk ifadesiyle sıla öldükden sonra pis işlere karışdı "" iyiyim bana neden bunları yapıyorsun saçımın teline bişey olsa dünyaları yıkan kardeşim neden bunları şimdi bana  yapıyosun "" dedim ona tuskinçce bakarken "" özür dilerim sevgilimi nasıl öldürseyse o doruk sanada aynısını yapacam "" dedi "" tamam "" dedim "" lütfen bana öyle bakma ""

                     Aras...

Kardeşim melisi seviyorum ama doruğun acı cekmesini istiyorum o benim sılamı nasıl öldürmüşse bende melise acı çektiricem kardeşimi asla öldüremem ama doruk acı ćekmeli odamda otururken adamım geldi "" doruk yerimizi bulmuş aras bey "" dedi "" tamam planı uygulayın ben mahsene iniyorum "" dedim melisin yanına gidip kucakladım igneleri çikardim aşağı gizli mahsene inip siyah suyun içine attim çırpınıp yüzüye çıkmaya çalıştı en son elinden tutup taşa tutunmasını sağladim "" biliyomusun sılayı doruk öldürdü "" dedim "" ne nasıl neden "" dedi "" intikam "" dedim

                           Doruk...

Arabalara atlayip dağ evi gibi bir yere geldik kapıyı kırıp her yeri aradık melis burda olmali sinyaller burdan geliyor her şeyi yere firlattım "" nerde lan bunlar "" dedim "" dorukk "" melis sesini duydum "" nerdesin "" dedim "" mahsen "" dedi hemen gizli bölme gibi bişi aramaya başladı adamlar öldürdüğüm kız sılanın çerçevedeki fotorafını kaldırdığımda duvar biraz gerileyip açıldı koşarak merdivenlerden indim melis yerde kanlarla yatıyordu gözleri beni bulduģunda kapandı yanına diz çöktüm hemen "" MELIS MELEĞİM İYİMİSİN CEVAP VER BEN SENSİZ NASİL GÜLÜCEM HADİ AÇ GÖZLERİNİ "" dedim melisin ıslak bedenini alıp mahsenden çıkardım cenk ve kaan öne bindiler hemen arabanın cenk arabayı çalıştırdı bende meleğimin başınıbdizlerime koydum battaniyeyi bulup üstünü örttüm kaanda ısıtıcıyı açıyordu battaniyeyle kuruladım elimdeki kan ve su dolu battaniyeyi atıp başka birtanesini örttüm titriyordu "" hadi lan "" bağırdım sonunda eve vardık melisi kucağıma alıp klinik tarafına götürdüm berk bi kaç doktor ve hemşire vardi sedye biraktim melegimi berk beni itekledi bende karşılık vermedim dışarı çıkardı beni 30 dakika sonra herkes oturmuş ağlıyor adamlar arası arıyorlar meleğim ihleşsin ben özel olarak ilgilenicem berk kapıdan çıktığında yüzü asıkdı yakasından tutup duvara yapıştırdım "" söyle "" bağırdım "" a abi durumu ağır ölebilme ihtimali var ""

psikopat aşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin