İki saattir oturmuş babannem ve bizim çocukların konuşmasını dinloyom kızlar nerde ya beni gelin kurtarın ya bune kafamı doruğun omzuna koydum zaten uykum var gözlerimi kapattığımda uykusuzluk yüzünden hafif bir acı hissettim telefonum çalmaya başladı bilinmeyen numaraydı açıp kulağıma götürdüm "" merhaba melis hanım ben hakan babanızın yakın arkadaşı tanımışsınızdır "" dedi hakan amca "" ewet hatırladım "" dedim "" sizinle yarın saat ikide gül bahçesinde konuşalım melis hanım "" dedi "" pekala "" dedim ve telefon kapandı benden ne istiyorki gözlerimi tekrardan kapattım.
-------------------------------------------------------------
Sabah kalktığımda belime sarılmış iki kolla yatağımdaydım ve hareket edemiyorum doruk belimi çok sıkıyor "" dorukkkkk "" dedim tık yok "" dorukkkk "" dedim gene ama hareket bir mimik bile yok kolunu cimcirdim ama biraz zorlandım "" rahat dur meleğim "" dedi doruk "" doruk nefes alamıyom bi bıraksana beni ya "" dedim "" yaa ben rahatım meleğim "" dedi "" doruk. Bırak . hadi "" dedim kızgın tonumu kullanarak ellerini gevşetti bende banyoya gittim ve duş aldım banyodan havluyla çıktım karşımda doruk duruyo tabi kıyafetlerimi alıp banyoya geri girdim kapıyı kitledim beyaz kısa belinde siyah bi kemer olan elbise giydim "" benim bi isim vardır bay bay "" dedim anahtarları aldım siyah converslerimi ayağıma geçirdim hakan abinin verdiği adrese gittim bi şirkete gelmiştim kafamı kaldırıp yazıyı okuduğumda şok geçirdim kaymaz holding ne ne altındada cevat kaymaz yazıyordu bu bu şirket babamınmıydı ama bizim sadece dükkanımız vardı bir market bu nasıl olur içeri girdim hemen beni gören herkes başıyla selam verdi ne yani beni tanıyolarmı çüş asansöre bindim en üst kata baş tim nerden mi biliyorum 55. Katın yazısının altında kaymaz yazıyor oha asansörün kapısı açıldı hakan ateş ismini bulup odaya girdim "" hakan abi bunlar ne bizim holdingimiz olduğunu bilmiyordum sen nerden biliyordun babam yerine kim bakıyor buraya hemen bana anlat "" dedim masasının önündeki siyah deri koltuğu işaret etti bende oturdum "" bak kızım sözümü kesmeden beni dinle tamam mı şimdi baban bu şirketi kendi yaptı hatırlıyomusun sen daha 10 yaşındaydın baban işsiz ve parası yoktu oda büyük bir şirkette koruma olarak girdi sonra o şirketi sahibinden bir teklifde aldı o teklifte patronun mafya olduğunu öğrendi patronun işlerini yönetti patron bütün her şeyini babana bırakdı babanda kötü işlere karıştı ve hem iş adamı hem de mafya oldu ve sende 18 yaşına 5 ay sonra giriceksin o andan itibaren sen burayı yöneteceksin "" dedi "" ne benim niye haberim yok bu olanlardan nasıl ben ben nasıl yaparım bu kadar işi hem ben polis ölü çam mafya hah ""
KISA OLDU BİLİYORUM ARTIK DAHA UZUN VE DÜZENLİ YAZICAM VE DEVAM ETMEMİ İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMA MESAJ ATIN BIRAKMAYI DÜŞÜNÜYORUMDA YANİ FAZLA GÜZEL YAZAMIYORUM SANIRIM