"Hadi ama Jack korktuğunu bilmiyordum"diye bir ses işittiğimde arkamı döndüm konuşan kişi Lauren di.
Jack-Hadi ama korktuğumu falan düşündüysen gerçek bir aptalsın.
Lauren-Tanrı aşkına o zaman neden Wren hadi dönme dolabı binelim dediğinde dik dik baktın.
Jack-Hayır ya öyle değil o
Wren-Hadi ama aptallaşma cidden korkuyorsun sen
Jack-Abraham şunlara bir şey söyleyecek misin dostum.
Abraham-Bayanlar ne diyorsa o olur dostum bayanlar ne derse o olur.
"Siktir ya" diye ufak bir küfür patlattım evet korkuyordum ama bu 3 deliye nasıl anlatacaktım kim bilir günlerce beni konuşacaklardı en iyisi bir yalan bulmaktı ama ne.
Wren-Jack bu kankalar grubumuzun Altın Kuralı asla ama asla hanımlara karşı gelme.
Jack-Tanrı aşkına hadi binelim o zaman
Kalbim resmen kıçımda atıyordu ve ben daha bunu onlara dahi yansıtamayacak şekilde korkmuştum karşımda Abraham,Lauren benimde yanımdaysa Wren vardı sarı saçlarını salıvermişti ve tanrı aşkına itiraf etmeliyim ki onunla yatmak için anamı bile satardım.Her neyse Dönme dolap hareket ederken ağzımdan küçük bir "Ayh" kaçıverdi o sırada 3 manyak bana bakıp kıkırdadı.
Wren-Hadi ama Jaaack
Jack-Adımı uzatınca eline hiçbir şey geçmiyor tamam mı
Wren-Tamam
Abraham-audsjuıashdıau
Lauren-Abraham Tanrını Seversen chatde miyiz şuan
Abraham-haklısın dsjdsjsd
Lauren-Tanrım Hala yapıyor.
Wren-Gevezeliğe yer yok hadi gidiyoruuz.
Hassiktir işte yine başlamıştı sanırım bu sefer iyi gidiyordu çıktık,çıktık.çıktık ve BAM.
Jack-63 sıtayla senin ananı bacını karını kızını halanı teyzeni dayını dedeni nineni kundaktaki bebeni msn arkadaşını hüryetini cüryetini ilimini bilimini dilimini viran stili
Abraham-Lan adam Amerikan Kürtçesi konuştu
Jack-LAN NEDEN DURDU BU
Wren-Tamam çocuklar sakin olun sakin
Sanırım bu manyak sarışın yanımdayken rahatlıyordum,rahatlıyordum.Fakat Dönme dolap kabini ters döndü ve Lauren aşağı düştü orada duran gişe gibi bir boruya düştü ve boru karnından sırtına kadar çıktı ve sanırım aynı durumda olan tek biz değildik en üsttekiler düşüp öldü benim gibi kaslılar ise tutunmayı başardı ama o da ne Wren de düşmek üzereyd.
Jack-WREN HAYIR
Wren düşerken önce o güzel kafasını bizim hemen arkamızdaki kabine çarptı kafası dağıldı sonra aşağı düşerek tamamen parçalandı etraf kan gölüydü ama aşağıdakiler şanslı diye düşünmeye başlayınca bizim kabinlerimiz düzeldi ve harekete devam ettik ve sinir bozucu ama daha önce duymadığım bir şarkı çalmaya başladı.
"Hayat gitmez bazen yolunda dıdıdıdın
Olursun tam bir muamma dıdıdın
Tüm umutlar tükendiğinde unutma dıdıdın
bazen lazımdır çiğnemek kuuuuuuuuuuurallarııı..."
Jack-1.si ne kadar çirkin bir sesin var 2.si aq ne kuralı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mini Story Paranormal
ParanormalMedileco ablam istemiş mini bir hikaye 1 bölümlük yapak dedik hadi bakalım