Yalnızlığa dokunmak

132 10 2
                                    

Yalnızlığında yalnızlığını hatta. Yok mu bu kızın arkadaşı,kardeşi?? Olmaz mı. Birkaçı harici iyi gün dostu diğerleri. Çok mutlu ama yalnız. Sorun da burda değil mi? Neden bu kadar yalnız. Tabi mutlulukta nereye kadar. Yalnız yalnız insan nereye kadar mutlu olur. Çareyi böyle yazmakta buldum. Yalnızlığım geçer mi böyle acaba. Bende sevilirmiyim sizler gibi? Sadece dostlarım ve benim aramdan deniz yağsa su sızmasın istiyorum. Çok birşey mi istedim. Tabikide hayır saçmalıyorum herzaman ki gibi. Umutsuzluklar falan. Siz siz olun ama ben olmayın. Böyle kendinizi yalnızlıkla yalnız koymayın. Umudunuzu kesmeyin. Kendinize güveniniz daima güçlü olsun. Olması gereken bunlar. Ben söylüyorum diye tabikide yapmayacaksınız. Ama dedim ya olması gerekenler bunlar. Tamam artık gerçek hayata gelebiliriz. Yalnızlık diye bir şey yok. Ya sen içine kapanıksın yada istediğin kişi yanlış. Olmuyorsa birşey oldurmaya çalışmak çok yanlış. Tıpkı bir çocuğun istediği oyuncağı aldırana kadar kendini yırtması gibi. Ne kadar saçma değil mi? Bir oyuncak için onca gözyaşı dökmek. Sana saçma geliyor. Çocuk ilerde yüzüne bile bakmayacağını bilse o oyuncağı neden aldırsın değil mi. Sende olmayacak birşeyi istersin ve oldurmaya çalışırsın. Bunu yaparken yalnız olursun tabi. Kim ister yardım etmeyi? Herkes menfaatçi değil mi bu hayatta. Kim istesin senin mutluluğunu. Hahah saçmalama tabikide kimse istemeyecek. Bazı şeyleri zamana bırakmak lazım. Tıpkı yalnızlık gibi. Emin olun bir gün hiç yoktan bir tane dostunuz olacak. Herşeyinizi anlatabileceğiniz biz dostunuz.. Sadece zaman lazım.

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin