***Afară se întunecă din ce în ce mai mult cu fiecare minut. Mulți oameni sunt acasă acum, împreună cu familiile lor, iar Taehyung pur și simplu nu poate. O vrea din toată inima, dar nu poate. Pentru că pur și simplu nu are familie. Părinții au murit acum mulți ani. Era deja obișnuit să fie singur.
Acum, alfa, mergând de-a lungul trotuarului, se îndreaptă spre cafenea, fiindcă s-a săturat să stea singur acasă. Vrea să fie înconjurat de oameni. Aici aude bubuitul tunetului și câteva secunde mai târziu a început să plouă puternic.
Oamenii din jurul său aleargă în direcții diferite cu viteză mare, dorind să se ascundă de picăturile mici, dar Tae nu încearcă să se grăbească. Îi place vremea asta. Și făcut-o mereu. El este cel care iubește întotdeauna noaptea, întunericul, ploaia și tot ceea ce este oarecum similar cu esența sa.
În Coreea, Taehyung este singurul supraviețuitor. Un vampir. De 500 de ani, nu mai întâlnește pe nimeni ca el. Se simte complet singur. Știe că peste o lună nu va exista nici el. Atunci nu vor mai rămâne vampiri în Coreea.
Brunetul nu vrea să moară, dar trebuie. A mai rămas exact o lună înainte până la moartea sa și el numără zilele până la acest moment.
Fiecare vampir a primit viață 500 de ani. Ei beau sângele animalelor și pot folosi chiar sânge uman, dar acest lucru nu îi va salva de la moarte. Dacă în toți acești 500 de ani, vampirul nu-și întâlnește sufletul pereche, care cu sângele său își va prelungi viața până la infinit, atunci va muri. Nici un vampir nu va supraviețui fără suflet pereche.
Taehyung s-a resemnat deja. El nu mai are puterea de a-și căuta dragostea. A vizitat diferite orașe, dar nici acolo nu și-a putut găsi un omega destinat de soartă. Taehyung este obosit. Alfa vrea dragoste, dar se pare că nu îi era dat să o experimenteze.
Alfa are deja 499 de ani și este încă singur. Nu s-a sărutat niciodată deoarece vampirii nu sunt că oricare alfa. Sunt diferiți de oamenii alfa obișnuiți, deoarece le este interzis să aibă o relație cu oricine altul decât cu partenerul destinului său.Când brunetului i se începe rutul (* proces asemănător cu căldurile ale unui omega), se retrage în camera lui și, timp de o săptămână întreagă, se mulțumește singur, deoarece nu vrea să meargă împotriva interdicției. El nu este că ceilalți oameni. El vrea să facă lucruri intime numai cu cel partenerul său.
Vampirii alfa au o singură abilitate, nu pot reacționa la feromonii altor omega în afară de sufletul pereche al lor. Deci practic nu există înșelăciune. Numai parfumul adevăratului omega poate excita un vampir.
Pe Taehyung îl doare pentru că încă nu a reușit să simtă mirosul partenerului său omega. Își dă seama că va muri fără să știe ce este iubirea. Nu va putea înțelege cum ar trebui să bată inima la vederea iubitului său. Nu va știi ce înseamnă să fii tată.
Văzând cupluri drăguțe, Kim este îngrozitor de gelos. Toți acești oameni se îndrăgostesc și gânguresc între ei, iar el este singur. Și, se pare că și până la moartea sa.
Alfa trece pe lângă magazin unde vede un cuplu îndrăgostit, care își alege haine unul pentru celălalt. Vampirul doar zâmbește la asta, trecând pe lângă această imagine într-un ritm rapid.Furios, pentru că numai el nu are noroc. Și nu este absolut pe nimeni care să-l mângâie, pentru că ultimul prieten cel mai bun al lui Taehyung a murit acum 100 de ani. Alfa nu mai voia să aibă prieteni. Pentru ce? El trăiește mai mult decât oamenii, așa că vede cum îmbătrânesc și mor mai târziu. Și îl doare pe alfa să-și ia rămas bun de la oamenii dragi lui.
Taehyung a trăit în multe orașe, pentru că îi era frică să se întoarcă în orașul său natal, pentru că acolo s-a întâmplat ceva pe care vampirul vrea să uite pentru totdeauna. Și încă se temea să se întoarcă, întrucât numai acest oraș cunoștea bine vampirii în trecut.
Cu toate acestea, s-a săturat să stea ca o persoană fără adăpost, așa că după moartea unui prieten, s-a întors în orașul natal. De 100 de ani locuiește aici și până acum nimic nu-l amenință. Este bucuros pentru că înainte îi era teribil de frică.
Bărbatul încearcă să se prefacă pentru ca nimeni să nu știe cine este. Apoi, cel puțin luna rămasă va putea trăi normal.Nu este aproape nimeni pe stradă. Toată lumea a fugit la casele lor, deoarece ploaia s-a intensificat cu fiecare secundă. Unii oameni se ascund în magazine și restaurante, astfel încât să nu se ude, dar lui Kim nu îi pasă. Îl liniștește. Acum vrea niște cocktailuri reci, așa că decide să meargă la cea mai apropiată cafenea.
Alfa intră înăuntru, îndreptându-se spre bar, dorind să comande. Mai sunt câțiva oameni în fața lui, așa că Tae va trebui să aștepte. Se uită fix la podea, crezând că astăzi va fi din nou o zi obișnuită. Cu toate acestea, lumea lui este complet răsturnată când miroase parfumul ușor al trandafirilor.
Instant, inima vampirului bate rapid. Este îndrăgostit nebunește de acest parfum. Ochii i-au strălucit brusc în roșu și i-a apărut un zâmbet strălucitor pe față, pentru că își găsea fericirea. Își mirosea parfumul preferat. Taehyung și-a găsit în cele din urmă sufletul pereche. Aproape îi dădu lacrimile nu-i venea să creadă pentru că de acum nu va fi singur. El va putea să-și întemeieze o familie și să continue linia descendenței sale.
Kim uită de coadă. El vrea să-și găsească omega acum. Ochii lui alfa cercetează încăperea. Încearcă să-l găsească pe cel dorit prin miros, apoi se oprește... l-a văzut.
Un omega brunet frumos și îngrijit. Fața îi este palidă, dar foarte fină. În acest moment, este calm și nu acordă atenție persoanelor din jur. Stă singur, dar în același timp nu se plictisește, pentru că în mâna lui este un creion, cu care desenează pe hârtie.
O persoană creativă - crede vampirul, fără să-și ia ochii de pe omega. În mod inconștient, Kim își mușcă buza inferioară aproape sângeros în timp ce-l examinează pe omega. Și sângele i-ar fi izbucnit, dacă nu ar fi fost atenționat ajungându-l rândul, barman-ul întrebând ce vrea.Tae a uitat, de asemenea, că stătea la coadă cu doar trei oameni în fața lui. Înghițind saliva, alfa își face comanda, dorind totuși să se întoarcă și să se uite la băiatul care deja îi place.
- Două cocktailuri cu aromă de lime, - zâmbește, dorind să se uite din nou la omega lui.
- Da. Așteaptă puțin.
- Sigur, apoi alfa s-a întors. Ca să fie sincer, Taehyung dorește ca cocktailurile să fie făcute foarte repede, pentru că se teme că brunetul ar pleca.
Omega, la rândul său, desenează ceva cu entuziasm. De fiecare dată ia un creion diferit în mâini pentru a adăuga culori noi desenului. După un timp, cocteilurile pentru vampir erau gata, așa că beta cu zâmbetul pe buze îi înmânează lui alfa comanda sa.
CITEȘTI
After Dark
ФанфикÎn fiecare zi, Kim trăiește cu gândul că va muri, pentru că mai are doar o lună de trăit. Dacă în această lună Taehyung nu-și poate găsi sufletul pereche, va muri. Toți vampirii trăiesc doar până la 500 de ani fără partenerul lor, datorită sângelui...