3

91 18 3
                                    

      De mult timp, Taehyung își urmărește omega. El a fost mereu interesat pe unde acesta merge și, cel mai important, cu cine. Alfa a putut afla că băiatul său este încă la facultate. Recent l-a văzut părăsind clădirea. Apoi cel mai tânăr nu mergea nicăieri în afară de facultate, magazine și câteva cafenele. Pe măsură ce vampirul a reușit să observe, cel mai mic părea să aibă prieteni, dar, dintr-un motiv oarecare el părea atât de singur. Lui Kim nu-i plăcea acest lucru. Se simțea trist pentru acest băiat. Speră că îl poate ajuta cumva cu asta.

       Ocazional, omega lui era asaltat de alți alfa. Taehyung era îngrozit, dar nu se arăta încă. El îl urmărea cu atenție doar pe brunet, încercând să-l protejeze. Nici astăzi nu a fost excepție. În timp ce Taehyung îl însoțea pe Jungkook în secret acasă, a auzit gândurile ticăloase ale doi alfa lângă alee.

Au văzut un omega singur și s-au gândit doar la modul în care îl vor ajunge din urmă și îl vor viola brutal. După cum a înțeles Taehyung, alfa cu părul alb a vrut să-l tragă pe băiat din spate, dar alfa cu părul negru era pe punctul de a face ceva și mai murdar. Toate aceste gânduri ale violatorilor l-au înfuriat pe Taehyung. Cine sunt aceștia pentru a-i asasina omega?

Mergând de-a lungul trotuarului, tânărul omega a auzit un foșnet lângă el. Afară este întuneric. Nu era nici un om în jur. Acum se simte incomod. Omega accelerează pasul și după aceea aude pe cineva făcând același lucru. Inima îi bate mai repede. Încearcă să reziste. Gândește că acesta este doar un foșnet și i se pare că este urmărit.

Cu toate acestea, foșnetul a continuat, apoi din nou și din nou. A început să respire încet, încercând să audă ce se întâmpla în jurul lui. Pașii cuiva s-au accelerat și omega a aproape înghețat. Și când a simțit că o piatră mică i-a lovit piciorul, Jungkook a început să meargă și mai repede.

- Buna dulceață! Și unde te grăbești așa? Tati vor să se distreze. Fii un baiat bun. Nu fugi de noi, Cei doi alfa s-au apropiat.

Omega știa ce urma să se întâmple. Jungkook a început să alerge într-un ritm rapid. Inima îi bate atât de sălbatic, încât este pe punctul de a-mi sări din piept. Devine mai dificil să respire ca și cum i-ar fi apărut un nod în gât. Nu știe ce să facă. Nu este prea aproape acasă. Și nu este cineva de încredere în apropiere.  Doar tăcere și întuneric. Îi este teamă. Iată un alt motiv pentru care nu îi plac alfa. Ei se gândesc doar la nevoile lor sexuale. Instinctul îi stăpânește și nu vor decât să se împerecheze. Și cel mai rău lucru pentru o brunet este că dacă îl ajung din urmă, vor reuși să-l violeze. Atunci posibil va apărea și sarcina care nu va poate fi evitată. Nu vrea un copil de la un violator. Nu. Nu este pregătit să poarte un astfel de copil. Omega va face un avort. Dacă vreodată va naște, va fi doar de la o persoană dragă. Doar un alfa, pe care îl va iubi din toată inima.

- Dacă nu te oprești, îți distrug fundul. O să regreți, ticălosule! Stai! - alfa se repede la omega, deja aproape îl apucă de păr. Inima celui mai tânăr se scufundă în călcâie. Simte o atingere ușoară la păr și este gata să fie violat. Ochii i se închid puternic și se așteaptă la ceva teribil. Cu toate acestea, o secundă trece, dar nu se întâmplă nimic. Băiatul acum e singur, credea că va fi violat, dar după trei secunde nu se întâmplă nimic.

Băiatul se relaxează, își îndreaptă umerii și începe să respire adânc. Se întoarce încet pentru a înțelege ce se întâmplă și este într-un șoc complet când nu vede pe nimeni în jur. Tăcere completă. Fără oameni, fără foșnete, nimic. Omega este speriat. Jungkook a simțit cu siguranță că cineva i-a atins părul. Dar brunetul nu s-a mai gândit l-a asemenea lucruri groaznice. S-a repezit imediat spre casă. Vrea să se închidă repede în camera lui.

***

      Între timp, după colțul casei, Taehyung îi ținea pe cei doi alfa ferm pe perete. I-a apucat de gât, apoi i-a ridicat. Picioarele celor doi atârnă după multe încercări patetice de rezistență, iar băieții încearcă să-i îndepărteze cumva mâna lui Kim. Vampirul are o privire formidabilă, iar colții albi sunt vizibili de sub buze când începe să rânjească.

Taehyung este gata să le rupă gâtul, pentru că nu s-a putut împăca cu ceea ce doreau acești bărbați să facă cu omega lui. Cu toate acestea, vampirul și-a amintit că acest oraș era familiar odată cu vampirii și orice pas greșit l-ar putea pune în pericol. Da, au trecut mulți ani, dar poate cineva își mai amintește despre vampiri și au chiar acele metode de exterminare a vampirilor. Apoi, el decide să-i lase pe violatori să plece, dar înainte să decidă să le intre în minte.

- Cine ești tu? - unul din ei gâfâie.

- Dă-ne drumul, idiotule! - alt alfa smuceste din picioare.

Kim nici măcar nu-i va asculta. Știe foarte bine că aceștia doi ar fi abuzat alți omega iar și iar. Și dacă acum nu îi va opri nimic, atunci nu se știe pe cine vor viola în viitor. Așadar, vampirul decide să-și folosească puterile de hipnoză.

Alpha se apropie de primul violator, privind exact în ochi, apoi spune calm:
- Să nu mai îndrăznești să violezi pe nimeni, hipnoza funcționează grozav, așa că Kim continuă:
- Nu vei atinge niciodată un alt omega, în afară de sufletul tău pereche. Numai cu omega ta vei face dragoste. Vei fi bun cu el. Vei deveni protectorul celor omega împotriva violatorilor. Îi vei ajuta întotdeauna pe aceste ființe firave. Se referă la amândoi!
Acum mergei acasă și culcă-te. Vei uita tot ce s-a întâmplat astăzi, cu excepția instrucțiunilor mele. Pleacă!

Taehyung le dă drumul, cei doi alfa au căzut la pământ și se îndreaptă calm spre casa lui. Cei doi erau îngroziți și speriați. Își dă seama că Kim nu este un obișnuit. Devine înfricoșător și, probabil, el îl va spăla acum pe creier, ca și prietenul său.

- Acum este rândul tău, - vampirul râde, privindul exact în ochi,
- Nu vei viola pe nimeni în viața ta. Nu vei putea atinge niciodată un omega, cu excepția celui destinat ție. Nu-ți vei înșela niciodată omega. Vei fi un soț și un tată bun. Vei proteja alți omega atunci când sunt atacați de violatori. Acum vei uita toată ziua asta, cu excepția instrucțiunilor mele. Acum fugi, cât nu este prea târziu. Du-te acasă.

Vampirul îi dă drumul bărbatului și s-a îndreptat calm spre drum. Taehyung se laudă pentru munca bine făcută, apoi se îndreaptă spre casă spre adevărata sa identitate.
***

     

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 04, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

After DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum