Igazából régen írtam ide, de újra itt vagyok, és eléggé fura hogy mikor elkezdtem ezt írni, láttam körülbelül 4 animét, most pedig itt vagyok újra úgy, hogy 20 valamennyi animét láttam.
Tudom a többi storymat se folytattam, de igyekszek vissza hangolódni.
Na de akkor most jöjjön egy újabb ajánló, mégpedig a kedvenc animémről.A Given az egy Yaoi, BL (fiú X fiú szerelem) és zenés anime. Összesen 11 része van, + 2020 augusztusában kijött a film, amit csak Japánban vagy neten előfizetősen lehet megnézni.
Története:
Uenoyama Ritsuka a suliban "kóborol" amikor meglát a lépcsőn egy fiút egy gitárral.
Uenoyama maga egy gitáros aki egy bandának a tagja is. Leül beszélgetni a fiúval akiről kiderül hogy Sato Mafuyu a neve. Mafuyu megkéri Uenoyamát hogy cserélje ki a gitárjának a húrját majd arra is hogy tanítsa meg gitározni. Innentől nem szeretnék spoilerezni.
Az animét megfűszerezi Mafuyu szomorú múltja amit az animében megtudhatunk.Vélemény: Az Animében az endingen és az openingen kívül van még egy zene, a filmben több is van. Személy szerint imádom mindegyiket, érzelmesek, és ha megnézted az animét, garantáltan eltudod sírni magad rajta. Szerintem fiúknak is nézhető. A mellékszereplőkre kevesebb figyelem van fordítva, de ahogy a trailerekből látom, a film róluk fog szólni. Elképesztően jó szerintem a grafikája és vicces is maga az anime.
Kedvenc karakter:
Uenoyama :3Kiegészítés: Immáron kijött a filmje is, sok zene, és Haruki, Akihiko illetve Ugetsu kapcsolatára van ráépítve a film.
YOU ARE READING
Anime Ajánlók
FantasyMindenféle anime van itt! Amit csak szeretnétek! Privátban akár írhattok ötleteket!