Ez az anime volt az, amit én nagyon szerettem és mai napig szeretem.
Véres, harcos anime, szóval aki ezeket nem szereti annak nem ajánlom.
Van benne egy kis romantika, de nem annyira sok.
Alapból 167 része van, száztiszen vagy huszon valameddig leszinkronizálva (én szinkronnal néztem) aztán van még 26 fanfiction azaz 193 része van. És hogy még rátegyünk egy lapáttal, vagy 4 film is. A filmek:
1. Az időt felülmúló szerelem
2. Kastély a tükör mögött
3. A világhódítás kardjai
4. A vörösen lángoló Haurai sziget
Javaslatom szerint, a filmeket csak kb a 30. rész után érdemes megnézni miután már összeállt a csapat.
A története:
Kagome egy középiskolás lány, (Tokióban él) aki egy nap beleesik a kútjukba a szentélyükben. Egy másik világba kerül, a középkori Japánba. Ahol a kútban megtámadja egy százlábú szörny. Sikeresen legyőzi de nem hal meg. Később elkapják a faluban és vizsgálják mert azt hiszik szellem. Majd a százlábú szörny visszatér, és ő egy fához megy oda. Ahol egy "ember" van a fához szegezve egy nyillal. Később kiderül hogy ő Inuyasha a kutyafélszellem. Azt hiszi Kagomeról hogy ő Kikyo (Kikyo az Inuyasha régi szerelme, de Kikyo és Inuyasha egy átverésben részesült, és így Kikyo a fához nyilazta Inuyashát aztán meghalt a sérüléseibe) Aztán történnek események, de erről nem akarok sokat spoilerezni. Még pár dolgot megemlítek. Az amiről szól az egész anime, az az, hogy van a Szent Lélek Ékköve amit minden szellem és mindenki megakar kaparintani, ugyanis ezzel teljesülhet egy kívánságunk. Az anime legelején még egybe van, viszont aztán egy baleset miatt ezermillió szilánkra törik és szerteszóródik a világban. Erre fáj minden szellemnek és mindenkinek a foga, és mindenki ezeket keresi, beleértve Inuyasháékat is.
Alapból 12 karikás, de az utolsó részei 16 karikásak, amit nem nagyon értek meg de na. Egy rész 20 valamennyi perces, a filmek pedig kb másfél órásak.
Egyébként 2020ban ősszel (elvileg) kijön egy újabb animéje, amiben Inuyasha és Kagome gyerekéről (/gyerekeiről) és Sesshomarunak (Sesshomaru az Inuyasha bátyja) az ikergyerekeiről fog szólni. A neve: Yashahime: Princess Half-Demon (Egyébként csak most vettem észre hogy hogy fognak kinézni felnőttként, hűűűű)
Kedvenc szereplő: Huhh hát, nehéz a választás, de talán Kagome és Sango
YOU ARE READING
Anime Ajánlók
FantasyMindenféle anime van itt! Amit csak szeretnétek! Privátban akár írhattok ötleteket!