И.... там була 1 полоска. Я надихнула з облезшенням, але я була отравлена и слава богу а то ще дитину від цього придурка Юнгі . Але тоді це була помилка.
- Ну що там.
- Нічого одна.
- Ех.. я так хотіла собі онука.
-Добре я пішла .
І подорозі йде Юнгі . Я ЙДУ на нього не дивлюсь. Він пройшов мимо слава богу. Через 3 місяця у нас повина бути Весілля.
- Ви будете брати в дружини Айру.- Ага.
- Ви Айро будете брати в жениха Юнгі
- ....... я думаю.. Н..Ні
Повисла тишина. Я підривають і біжу до виходу.
В ДОМА
Я прибігла до дому там мене чекали батьки .
- Що ти наробила тепер іза тебе компанія розвалилась!! З грубість сказав Тато . І вдарив мене по обличчі було дуже боляче та страшно.
Через 3 роки
- Йди сюди дитя моє .
- Що тату.
Він знову п'яний я вже звикла але він мене тепер бє це дуже боляче . Через мене ми стали бідними тато продав все і ми тепер живемо в селі була Пусана. Одній нічю коли він мене побив я спала в хліву мені було дуже страшно . НА слідчий день я заходжу в хату там стояли троє чоловіків і мій батько підписуючи якийсь контракт.
- Ну що доня ти звідки їдеш я тебе продав .
- Тату ні не треба прошу . Через сльози я йому кричу а він ніби не чує мене взяли ці троє хлопців і посадили в чорний автомобіль я витривалість але один з хлопців мене вдарив я була в обмороку. Мене привезли в великий великий дім . Там було дуже красиво мене помістили в кімнату з дівчиною на моїй ліжку лежав одяг та косметика . Слава богу зі мною був телефон і зарядка .
ПРОБАЧТЕ ЗА УКРАЇНСЬКУ МОВУ . Я ЗАБУЛА ЩО ТРЕБА РОСІЙСЬКОЮ.