Tak ahoj! Jmenuju se midorya izuku je mi 16let a studuju na akademi, hrdinské akademii.
Ahhh... dneska je mi celkem špatně, ale musím jít do školy, ne protože je to moje povinnost ale chci ho vidět. Cely víkend jsem na něj myslel, jak by ne když
ve škole mně furt sleduje, myslím tím že má o mně strach že se dostanu do problému od doby co mi dal one for all. Od té doby je semnou často"zboňuju ho je táák úžasný" izukuuuuu snídaně je na stole!! "Aa to byla máma už mně volá dolu.Izuku: ohayo!
Máma: ohayo! Jak pak ses dneska vyspal nevypadá moc dobře je ti něco?
Izuku: Nene jen sem šel spat pozdě... "no nic už musím do školy tak se tady měj"
Máma: Ppp-počkej vždyť si nic nejed.
Izuku: "nemam hlad děkuju najim se ve škole"
Ufff celkem jsem měl strach že pozná že jsem nachlazený... to bych cely den neviděl mojeho úžasného Všemocného aah, pokaždé když na něj myslím tak mám divny pocit jsem víc nadřazený... aaam asi jsem divnej no nic.Lida: eeey jde pozdě cos prováděl?!
Izuku: n-nic já jen nemohl nějak vstát nechtělo se mi, hihi...
Lida: Joo, mimochodem má dneska jít za
Aizawou zavolal si tě nevím co chce ale má jít tam.Izuku: d-dobře lido děkuju tak já jdu...
Lida: heej p-počkej teď ne je škola..
Izuku: aha promin nějak jsem byl zamýlený.
Po škole jsem šel za Senseiem Aizawou do kabinetu vyprávěl mi něco o tom že vemocný mně chce naučit nějaké nové věci a chce mi říct tajemství o one for all. Zdálo se mi že byl natvaný ale on tak vypadá furt.Takže teď stojím před akademii a čekám a si pro mně přijde všemocný, heh to zní divně si pro mně přijde....sakra teď se červenam sakra jsem jako rajče doufam že to nejde moc vidět...Ooooy Midoryooo! Čeká na mně dlouho? Skočí ze střechy a zavolá všemocný...
Deku: Zdravím Sensei Aizawa mi řekl že semnou chcete mluvit..
Všemocný: oh ano pojď ke mně do kabinetu
hihi."Jeho úsměv je vždycky tak plný štěstí a naděje Wau doufam že budu někdy jako on"
Všemocný: po pravdě jsem stebou chtěl mluvit o něčem jiném než ti řek Aizawa hehh,
"Cože zajímalo by mně co tím myslí"
Deku: hmm a o čem? Zeptám se slušně a dam si nohu přes nohu.
Všemocný: víš už dlouhou dobu tě sleduju a višml jsem si toho že se posledních par dni moc o sebe nestaráš vypada vždy tak unaveně... "řekne a podá mu sklenici s vodou"
Deku: o-omlouvám se ale par dni mám hodně myšlenek o...
Všemocný: o? Očem když semnou mluví tak doříkavej slova ano? Heh
O vás jak ste sexy a přitahujete mě jsem v jeho přítomnosti hodně nadrženy a po nocích mám představy o nás dvou.. ale to mu říct nemůžu takže něco vymyslim.
Deku: o tom že dlouhou dobu nikomu nepomaham a jsem na obtíž...
Všemocný: Neměj zbytečné myšlenky jen si ubližuješ..
Zda se mi to nebo se červená? Viml jsem si že je to v moji přítomnosti ale nepřijde mi to divné vždyť jsem jeho idol. Řekne si Všemocný a sedne si kněmu a chytí ho za rameno...
Deku: asi ano diky za útěchu vy víte co říct...
Take u můžu jít? Vztane a omylem sáhne Všemocnemu na stehno....Deku: O-omlouvám se moc nebylo to úmyslně!!! Pokloní se
Vemocný: Nic se nestalo nemusíš vyvádět.
Zasměje se a otočí se směrem k oknu mezitím mladý Midorya odejde se slovy Nashledanou....
Hmm zajímalo by mě co to vyvaděl vždyť mi sáhl jen na stehno, proč by dělal takový cirkus možná bych ho měl par dni sledovat a zjistit o co jde...
naniiii!? (Coe) Řekne a podívá se dolu a zjisti že jeho nemalý
" kamarád" je v pozoru..
Proč pp proč je to kvůli toho že mi midorya sáhl na stehno nebo že jsem o něm přemýlel?
Vím co teď budu muset udělat nemůžu přece jít na chodbu kolem učitelů s erekci a dělat že nic.
Né že bych to nikdy nedělal ale přišlo mi to divné když jsem ve škole a v kabinetu který mám společný s Aizawou a Hizashi Yamadou
Eeheheh kdy o tom tak přemýlím kde je Aizawa před chvíli tu byl... No nic pomalu si dávám ruku do kalhot a přímo na to do místnosti vstoupí Aizawa.... jeho pohled vydal za vše jasně že jsem ruku rychle vytáhl ale on je bystrý chlap takže asi pochopil"Neboj se nebudu tě tu moc dlouho rušit jen si jdu pro brýle" řekne Aizawa a sjede všemocného očima od zhora až dolu....
Okamžitě mu bylo jasne co chtěl dělat ale neřešil to.
Aizawa: Ahh vdycky jsem ho bral za podivína ale ne za úchyla to si tu fakt chtěl honit? Ve škole. Raději odejdu a budu dělat že nic.
Odejde a zabouchne dveře.
ČTEŠ
MHA yaoi
FanfictionIzuku midorya x všemocný Yaoi eroticke scény, násilí, všude jsem hledala yaoi o těch dvou protože to prostě nikde jsem nenašla nic takže jsem si řekla že ho udělám já nejsem nějaké malé dítě takže přeju příjemnou četbu