Zdá se že odešel měl bych teda za Midoryou a sledovat ho, co to vlastně dělá.
Vyskočí z okna kabinetu a rozběhne se k domu kde bydlí mladý Midorya.Takžeee které je jeho okno? Hm to je jedno nakouknu do všech...kuchyň, obývák a hele tam je jeho Maminka heh vypadá skoro jako Midorya,.
A tohle bude jeho okno, poznám to podle plakátu kde jsem já hahaha ten kluk je vážně můj fanda, jsem tak rád že jsem svou sílu dal někomu jako on.
Izuku leží na posteli a něco čte zda se že mangu, one punch man? Jako vážně ten chlapec má dobry vkus na hrdiny!
"Sleduje ho skrz okno do kterého jde vidět ze stromu"
Deku: amm co budu dělat celkem se nudim mama je dole a já jsem v pokoji nahoře, ugh teď jsem si vzpomel jak sem sjel rukou na stehno Všemocnému nevypadal nijak překvapeně. Kusoo mám erekci když na to myslím
Božeeeee......
budu si muset udělat dobře ale nechci aby to mama viděla raději zamknu
Všemocný: hmm zamyka si dveře, o co mu asi jde? C-c co to dělá a aha chapu raději toho nechám ale počkat to se dívá na můj plakat?
Né, nemožné. Vážně se na nej divá...
tomu říkám fanoušek.
Deku: "stahnuje si dolu šedé tapláky a pomalu si začíná honit jako pokaždé ale tentokrat se divá na plakat všemocneho"
Ahhh tohle je boží jsem cely pryč ze Všemocneho bože ohh už budu umm..
Zadíva se na špinavou ruku od svého spermatu a říká " nemůžu to takhle dělat musím mu říct co chci a to co chci je on!Chci ať má semnou sex,
ať mě líbá po těle a já jeho chci ho vykouřit...
Podle mně má Všemocný velký penis heh možná bych se i trošku dusil..
"řekne na hlas"
Všemocný: .... Slyšel jsem něco ve stylu že mám velký penis?
Um Mladý Midorya Izuku Jo?
Vždyť mu je 16 a mně 47 nebylo by to vhodné ale jsem cely tvrdý z toho co jsem viděl.
Možná bych měl jít k němu do pokoje a čekat jak se to vyvine... nebo raději ne bylo by mu jasne že jsem se díval jak se dělá.
Půjdu domu
Deku: Paní to bylo úžasný už jsem o tom přemýšlel ale teď jsem rozhodnutý jít za nim domu a říct o mých citech, měl bych jít teď nebo zítra?
A nebo bych neměl jít?
ČTEŠ
MHA yaoi
FanficIzuku midorya x všemocný Yaoi eroticke scény, násilí, všude jsem hledala yaoi o těch dvou protože to prostě nikde jsem nenašla nic takže jsem si řekla že ho udělám já nejsem nějaké malé dítě takže přeju příjemnou četbu