spojení slin

147 6 0
                                    

Ano! musím jít za Vemocným!

pomalu se oblíkám a v hlavě si říkám co mu řeknu, stačí  být sám sebou.

už jsem vyšel z domu, moc dobře vím kde Všemocný bydlí, několikrát jsem mu musel zanést nějaké dokumenty, tak vím. Aha u něj se stále svíti? hm hraje mu tam televize ale jeho nikde nevidím snad je doma... a hlavně sám doma. Moc by mi nepomohlo kdyby tam měl návtěvu, a já bych mu tam vyprávěl  o tom jak mě sexuálně přitahuje.

"Cink,, "Cink"

Hm? Někdo v tuhle hodinu zvoní?

Pomalu jdu po schodech, a zjiuju že jsem nechal zapnutou televizi.

otvírám dveře a za nimi stoji mlady Midorya. Vypadá hodně nervózně.

Všemocný : Ahoj? stalo se něco? Jsi v pořádku?

Izuku : Neodpovídá

"Všemocný ho chytí za ruku a vtáhne do bytu, posadí ho na sedačku a sedne si těsně  vedle něj"

vypadáš hodně nervózní "

Řekne a dá mu ruku na vlasy a začne ho hladit po jeho tmavých  zelených vlasech"

Izuku: Beze slova ho obejme a řekne.. "ach Toshinori, nevím jak to říct alee, když jsem bez vás je mi na nic potrebuju vás u sebe chci být stále po vaem boku nechtěl byste si mě celého vzít? jsem bezradný když na vás myslím, omlouvám se jsem vám to řekl ale u jsem bez vás nikdy nechtěl být jestli chápete.

"Řekne a da svou ruku mezi nohy Všemocneho"

"Všemocnému je to hned jasné, všechno do sebe zapadlo i chováni které měl ve škole"

Všemocný: Midoryo tohle je hrozná situa-

"Izuku ho políbil na jeho rty, musel si kleknout na gauč aby se dostal k jeho rtum, i když byl Všemocný
ve své normální podobě i tak byl dost vysoký"

Všemocný: "jeho ruka je pořad na mém penisu ach Midoryo co to sakra vyvadíš, "řekl si a začal mu vracet polibky"

Izuku: zdá se mi to nebo mi chce strčit jazyk do pusy? Ach ano jeho jazyk chutná tak dobře, a jeho sliny o to víc... P-počkat on má erekci? Pane bože je tvrdý a moc, a taky hodně velký!

chci víc, chci víc prosím pane... "zašptá Všemocnému do ucha"

Všemocný ho chytí vší silou a otočí  ho tak aby Izuku ležel na zádech a on byl nad ním.

Všemocný ho chytí vší silou a otočí  ho tak aby Izuku ležel na zádech a on byl nad ním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začíná mu sundávat oblečení , má na sobě tmavě modrou mikinu a světlo šedé tepláky.

jakmile mu chce sundat tepláky Midorya ho chytne za ruku a chce aby přestal. Řekne:

Počkej, uděláme to prosím jinak, já chci udělat tebe můj  Všemocný..

všemocný se postaví ke gauči  a Izuku si sedne na gauč a začne mu sundávat kalhoty a spodní prádlo...

Supeer je to tak super pocit,, "řekne si deku v hlavě a strčí si jeho penis do pusy"

Deku: ahw má na mě moc velký vùbec se mi nevleze do pusy..

zajímalo by mì na co asi myslí.

Všemocný: Páni má tam šikovný jazyk olizuje ho po celé délce, ale není to ono...

Chytí Midoryu za jeho krátké kudrnaté vlasy a začne si určovat  tempo sám"

ahh vzdechne Všemocný "jeho vzdechy jsou slyšet až  na ulici" pomyslí si Izuku.

Už budu řekne a pustí to Midoryovi do pusy stéká mu to i na krk,

Všemocný: Promin nechtěl jsem ti to udělat do pusy. Klekne si na kolena tak aby byl v urivni jeho očí..

Začne ho líbat pomalu od rvu ke krku a k bradavkám.

ahh, vzdychne Midorya ale Všemocný líbá dál níž a níž,

jakmile je tam kde chtěl být začne mu pomalu stahovat tepláky pak i spodni pradlo pomalu mu sjede po jeho penisu který je vážně  tvrdý začne si ho dávat do svojí pusy občas přitom zapojí i zuby.. z toho se mladý Midorya muže zbláznit pomyslí si a pomalu mu ho olizuje dál

d-dost řekne Izuku a začne vzdychat nemůže to vydret a nakonec znej vyšel poslední vzdech vrcholí..

Tak co stala tvoje návštěva  za to? Řekne Všemocný zatím co si utírá sperma rukou z pusy.

Tak co stala tvoje návštěva  za to? Řekne Všemocný zatím co si utírá sperma rukou z pusy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Deku nemůže  popadnout dech tak kývne hlavou že Ano.

heh myslel jsem si to ale tohle není vechno mladý Midoryo Izuku,  usměje se a vyleze nad něj

heh myslel jsem si to ale tohle není vechno mladý Midoryo Izuku,  usměje se a vyleze  nad něj

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Deku: Co-coe? "snad nechce? Né nechce, určitě ne. mumlá si pro sebe

MHA yaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat