Teresa'nın Çabası(K.K.L:BÖLÜM:4)

170 10 3
                                    



YAZARIN AĞZINDAN;

Teresa okula geldiğinde en iyi arkadaşı olan Catherine ondaki garipliği sezmişti.Ve Teresa'nın yanına gitti.Ne olduda sen böyle oldun Teresa.Teresa cevap vermedi.Neyseki Catherine 3 kere daha sorusunu tekrarlayınca Teresa annesine anlattığı gibi Catherina'ya da aynısını anlattı.Kızın gözleri büsbüyük açıldı.Teresaya uzaydan gelmiş gibi bakıyordu.Teresa ne olduğunu sorunca Catherine bişe yok dedi.Teresa benim yanımdamısın diye sorunca Catherine tabiki dost dostun yanındadır dedi.Beraber Teresa'nın evine gittiler.

TERESANIN AĞZINDAN;

Beraber bizim eve gittik.Catherine bana neden bunları kafama soktuğumu sordu ben cevap vermedim Catherineyle anlaştık.1hafta sonra dolunay çıkacaktı.Sonunda o bir hafta geldi çattı.Catherine annesine bizde kalacağını söyledi.Bizde çok heycanlıydık.Yerimizde duramıyorduk.Ve o gün saat 2:30a kadar uyumadık ve o saati ders çalışarak değerlendirdik.Ve geçen günki gibi hazırlandık.Ve ormana doğru yola çıktık.Catherine hiç korkmuyordu.Ve ben onun inanmadığını seziyordum.Giderken önümüze bir kurt çıktı.Ama kurt adam deildi bildiğimiz bir kurttu.Ormanın derinliklerine doğru biraz daha ilerledik.Ve ister inanın ister inanmayın onu gördük.Peşimiz sıra bizimle koşuyordu.Catherine bana inanmadığı için özür diledi.Ben hemen tüfeğimi aldım durmadan ateş ettim.Aynı şekilde Catherinede ateş etti.Ama kurtadamda işe yaramıyordu.Attığımız bütün mermiler boşa gitmişti.Kurt adam olduğu için yaraları hemen iyileşiyordu.Hızla üstümüze geliyordu.Son anda kaçmayı başardık. soluk soluğa eve geldik.İçeri pencereden girdik.Eğer kapıdan girseydik annem bizi gebertirdi.Ve Catherine'ye dedim ki:dostum bana inan bundan sonra inan lütfen....Catherine başını öne eğdi.Kesinlikle inancam dostum dedi ve yattık.

Kurtadam kanının lanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin