yeni okul

20 8 0
                                    

"Yenemi  yıldız   birak çocuğu"

"Şu orusbu çocuğunu  öldüreyim   birakçam   hocam "

"Bırak yıldız  çocuğu  bırakıp hemen  odama gel "

"Tamam müdür  bey "
  
Okadar sert vurdum ki çocuğu    kanlar içinde yere yıgıldı bende müdürün  odasına gitim   kapıyı  çalmadan  girdim

"Yıldız  sana kapı çalarak gir diye bin kere dedim   yeter artı bu sorumsulugun   okulda dövmedin  çocuk  kalmadı  kızım senden çekdinmiz  ne ya    seni başka bi okula sevk ediçem  ordakiler seninle ugraşsın artık   "

"Yapmayın hoçam  beni başka okula yolaman  hem babamı  çarmayın  yosa seni döverim  bilesin bunuda  yaparım ne babamı caraçan nede beni başka okula göndermiçen anladını beni  "

"Yalvaraçanı  özür  dilekçenizi   yeride  beni  tehtit ediyorsun ha"

"  hakan beyle konuşmamız gerek  "

"Kıravatını tutup bitane geçiriyorum ki babam  içeri girdi  "

"Yıldız naptını saniyorsun   bırak adamı "

"Tama baba "

"Çık dısarı senle sonra görüşürüz "

  "Müdür  bakarak  senle sonra görüşürüz  " dedim kışık sesle   sonra dışarı cıktım beklemeye  başladım    yaktın beni müdür  bozuntusu

Babam odadan cıktıgından burnundan soluyordu  benim kolumdan  tutarak okuldan çıkardı ve  eve  getirdi ve beni  azrlamaya başladı   bende  göz  devirmlerimden yapınça iyiçe  kızdı  elini  kaldırdı vuracaken annem kurtardı beni yine babaml  tartışmaya başladı  bende  odama kaçıp uyudum sabah annemin beni dürtmesi ile uyandım 

"yine ne var "

Hadi bak okula geç kalıçan

Tamam ya   yataktan kalkıp banyoya gidip duş aldım  ardından diyer işlerimide haledip dolabımın önün geldim  açaba  ne giysem amam farketmez sonuçta yeni okula gidiyorum   kimse beni fazla yargılamaz  eşofman  altı  üstünede  sivit penbe bir canta  ile tamamım  aşa indimde babam beni bekliyordu  hemen yanın gitim  o tek kelime bile etmeden arabaya bindi hemen yanına  ben bindim  okula kadar tek kelime etmeden  gitik  okula gelinçe direk  müdürün  odasına gitik   müdür  bana bakarak 10 A dedi  ben sınıfı bulup sınıfa girdim  ögretmen bana bakarak" boş buldun yere  otur "dedi   en arkadan ikinçi sıraya oturdum cam kenarı benim için çok  iyi olmuşt   dersi dinlermiş gibi yapıp "o müdür bozuntusu  ne ceza versem açaba  diye düşünüyordum" buldum ..

Düşman çeteler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin